Gå til innhold

Flere som har EL disse dager?

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som har EL disse dager? Så vi har noen å dele spenningen med framover i 14dager...

Tok bare en test i går for å sjekke at det var EL og det var det...johoo:D Så vet ikke om jeg hadde det dagen før eller i dag så jeg skal teste senere i dag...så nå skal jeg dra å kjøpe meg progesta care å prøve den på helsekosten.får ingen resept ennå på sånn progereron gele/krem så da prøver jeg den uten resept først...

Lykke til til dere alle...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5625709-flere-som-har-el-disse-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Håper du får det i morgen da Emblamamma..;)

jeg tok en test i dag også for å se(og det var den siste jeg hadde igjen,og jeg hadde el i dag også...så nå ligger jeg rett ut og har så vondt i magen...denne gangen SKAL det gåååå...hehe

Annonse

Sånn jeg har forstått det så er det en krem som skal hjelpe egget å feste seg (for de som har korte lutealfase - da har nemlig egget veldig dårlig sjanse for å feste seg). Det er i alle fall slik jeg har forstått det...det finnes en krem på helsekostbutikker som heter Progesta Care (koster 440,-) eller så kan man få en resept fra legen på en annen progesteromkrem. Tar jeg feil så må andre korrigere meg :o)

stemmer det emblamamma...;D

jeg ga 455 for denne progesa care på helsekosten.vet ikke hva den andre koster som er resept på..

jeg trodde denne skulle oppi kjeden,men så hun jeg kjøpte den av fortalte hvordan den skulle brukes(gudsjelov)hehe dette er en krem som jeg smører på der hvor det er tynn hud så den skal trekke inn for så går rundt i blodomløpet...smøres på en til to ganger pr dag..

Etter regnestykket så skal jeg ha det til fredag. Men jeg temper eller tester ikke, har PCO, så egentlig så har jeg ikke peiling. Merker ikke når jeg har El lenger...vel, ikke sikkert jeg har det. Håper å få pergo til neste pp...

Lykke til!

får håpe du slipper pergo neste mnd da maja-mor,at det klaffer nå..

har resept liggende jeg som er bare å hente,men jeg vil ikke hente de...har gått på en dobbelkur,nå fikk jeg enkelkur for jeg hadde så vondt etter jeg hadde tatt den..men hvis det ikke klaffer på to pp nå så skal jeg hente de(tror jeg da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...