Gå til innhold

Skal være så glad når denne helgen er over....

Anbefalte innlegg

For det første så er jeg så utrolig spent på om jeg har blitt gravid denne mnd. Har ikke følelsen av at jeg er det, men ikm er ikke før på søndag (sånn ca), så i neste uke skal jeg teste hvis tr ikke er dukket opp :)

I tillegg skal jeg jobbe denne helgen, så da er det enda en grunn til å glede seg til mandag. Da skal jeg ha fri 2 dager *ss*

Har forresten ingen symptomer som sier meg at jeg er gravid. Det eneste er at jeg er fryktelig irritabel for tiden. Men det kan jo være pms også... Veldig forvirrende dette her...hehe.

Fortsetter under...

Hehe....ja får håpe det.

Forresten så er jeg ikke bare irritabel. Jeg kan få klump i halsen å nesten begynne å gråte for den minste ting. Bare det å kose med kattene mine og tenke på få glad jeg er i de får tårene frem i øynene på meg. Har mest lyst å bare tute i vei, men prøve å holde litt igjen... :) Dette er ikke helt likt meg må jeg si, så det BØR bare være et tegn på noe...hihi

Skriver under på dete her ja. Gleder meg til mandag, for da vet jeg. I tilleg er enda en uke av denne blakke måneden over, og på mandag er det bare to uker til penger og jeg får mitt liv tilbake!!! (jeg og mannen har 1000 kroner igjen, thats it.....derfor sitter jeg bare hjemme og bimmer, hihihihi....det var den shoppingen i england....)

Lykke til Molly!!!!! Håper du får en god nyhet på søndag!!!!!!!!

Takk Kirsty! Håper jeg også, men er litt pessimistisk.... Har funnet ut at det er like greit å være det, så blir jeg ikke så skuffet hvis tr dukker opp ;)

1000 kr var ikke mye nei. Vanskelig å styre seg når man er på shopping...*ss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...