Gå til innhold

Juli: Jeg går berserk i butikkene nå som det er salg :o)

Tvillingmamma til 3 gull

Anbefalte innlegg

Det er jo sommerklær det er salg på, så jeg kjøper litt til henne nå i 86 og en del i 92 til neste sommer.

Jeg klarer liksom ikke la vær, er så mye fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

92 til neste sommer? kjøper du sommerklær i 92 liksom? blir ikke det stort da...guttungen min på 2,5 år bruker 86 i sommerklær...det er jo alltid litt stort i str. av en eller annen grunn...snuppa mi som ble 1 år den 4. bruker 68 i sommertøy i år, regner med at 80 blir perfekt neste sommer jeg...

dreit meg slik ut med guttungen altså, kjøpte liksom klærne litt store, men da passet de ikke før året etter...man skal jo ikke vokse i sommerklærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir stort nei, hun bruker 80 og 86 nå. Hun var 77cm og 9000kg ved 11mnd. Lang er hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey...nei, kanskje ikke...nå er jo mi lita da men guttungen var ganske lik di, og han bruker 86 nå...2,5 år gammel liksom :-) men for all del...det går sikkert bra det...ville bare tipse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett det engang, jeg *rødme*. Kanskje jeg skal dra og titte da ;O) Takker!

kan da ikke tenke meg 92 er altfor stort vel? Er ikke det 1 1/2-2 år ca? Vi fikk noe 98 til bursdagen nå, og det står 1-2 år på det.

kjøper inn 86 til høsten vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også har handla en del til neste sommer & til Jul faktisk ( skal til Thailand i jula.... :-))

Har handla inn en del 86 & 92 jeg da....

86 er vell 1 1/2 år

92 - 2 år

98 - 3 år

eller ??

Er jo så utrolig mye billig nå, kjøpte 3 skjønne sommerkjoler i 86 jeg til 39 (!)kroner stykke på Cubus .

Moro å handle når en får mye for penga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda du har rett ang str.

Men det er jo veldig forskjell på str på barna da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...