Gå til innhold

Hebbie Hvordan Gikk UL ?? = )

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var en livlig krabat - lå og sparka med beina hele tiden i meg :o)

Veiva med armer og var ikke samarbeidsvillig med JM, som var kjeeempekoselig og fortalte masse.

Men....hun mente hun så en liten tapp som jenter ikke skal ha ;o)

Så hun tror mer på gutt faktisk - men det er jo ikke 100 % sikkert da.

Og jeg som sitter med en stor eske med jenteklær hjemme - får være til nestemann. Men da får jeg maaaasse fra USA da - de fikk jente.

Fikk en laaaang remse med bilder - skal legge inn på albumet.

De tok blodprøve av meg - et lite stikk og det fossa ut blod og fylte opp 4 reagensrør. Hehe...klagde på legekontoret hos meg over hva dem gjør, tror jeg skal sende et anonymt brev og be dem gå på et kurs.

De var veldig flinke....

Skal skrive mer - sjefen sitter her ute med meg.

ååååååå...........så gøy :) :)

var du på drammen sykehus?

Masse masse grattis med en liten gutt........

så utrolig fantastisk opplevelse det må være...å se de sparker og holder på der inne :)

var på ul i uke 11, og da så man jo ikke "stort"

Annonse

Så fantastisk!!! Ja, nå gleder ikke vi andre som har senere UL oss noe særlig nei.... NOOOT... Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente til 4 august....uæææææ...:)

Men legg ut bilder da, er kjempe spend på å se..:)

Ååå, jeg ble glad nå altså :)

Var på Drammen ja.

Gubben satt og smilte hele tiden - satt igjen etter vi hadde flytta oss og bare satt og så på skjermen av babybildet.

Satt og koste seg med å klippe nøye opp bildene og var et eneste stort smil...

Raska med seg en stooor haug med brosjyrer for meg og ham - så sjekk ut stativene på sykehus og få med masse bra informasjon..

hehe.....gøy når mennene blir så ivrige.......veldig spesielt for de som ikke opplever alt det vi gjør :) min gleder seg kjempe masse.....som han sier: jeg skal jo tross alt bli pappa da! :)

takk for tipset om brosjyrer.....det skal jeg huske på :)

hehe.....du svever vel på en lyseblå sky du nå :)

Nå begynner det å synke inn for ham at han skal bli pappa - første gangen så var det bare en liten hvit klatt med et lite bankende hjerte.

Han var skuffa da....håpte å se en liten mini.

Men nå da han fikk se en baby så var han stooorfornøyd.

Jeg svever ja....tar en stund før jeg går av den skyen ;op

Ja Min kjære ble så forelsket i lille babyen på vår UL :) Regner med at du skal på 3d i uke 24 ;) Får vel vite kjønn da ! Dumt at dem ikke klarer å se det helt sikkert uansett !!

Nå krysser vi fingrene for at at Litjpia får positiv gravtest den 19. : )

Ja vi skal gjøre det :o)

Gubben begynte jo med en gang vi satte oss i bilen for å ringe og sjekke det ut...jeg sa han skulle bare slappe av - jeg visste jo om flere som hadde vært der så jeg kunne finne nr og slikt selv.

Satser på å få et mer sikkert svar på den tida der og bedre bilder til å se det....

Satser på at hun er gravid !! Hun virker slik - utifra slik hun har det nå...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...