Gå til innhold

Nam, nam Dundersalt!

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

De siste dagene har jeg hatt innmari lyst på både lakris og dundersalt. I dag har jeg gitt etter og kjøpt meg en pose av sistnevnte. Det er så godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har helt dilla på Snap N' Crackle jeg:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

jeg har fått dilla på tyrkis pepper drops!!!! MÅ ha det HELE tiden!!!!!! :D:D litt merkelig.. hehe

Skrevet

Mmmm...Snap n' Crackle... Trodde jeg var alene i å like dem jeg. Jeg elsker slike. Skumle er de.

Skrevet

Husker jeg måtte ha saltsild i mnd 3-5 et sted. Samboeren min kjøpte det til meg uoppfordret da han var inom butikken. har heldigvis godt over, hvis ikke tør jeg ikke tenke på vordan jeg hadde sett ut nå =) ( er i 35 uke....)

Skrevet

Melder meg på i dunder salt klubben........Må ha det, bare må ha det!!!! Dunder salt, dunder mix og selvfølgelig fox....... Farlig farlig.....m digg digg;)

Skrevet

Har alltid vært glad i salt gotteri, Dundersalt, Tyrkisk Pepper, Knott, etc.

Var innom Tax Free i ferien og satte til livs en stor boks med Pingvin pastiller og Super salte Jungelvrål på rekordtid!

• 2 uker senere...
Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, Dundersalt er herlig!!! Men jeg gruer meg til neste tannlegebesøk, ikke særlig bra for tennene, for jeg MÅ jo tygge litt (mye). Og i tillegg har jeg fått dilla på cola, kaster opp endel OG brekker meg hver gang jeg putter tannbørsten i munnen (så tannpussen går litt vel kjapt unna) så lover jo dette bra for mine heller svake tenner. Uuuuuups!!!

Skrevet

Jeg har ikke fått dilla på noe enda jeg.. Kansje ikke alle får det?

Skrevet

De sier at man får dilla på ting kroppen har behov for, så kroppen din har vel alt den trenger =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...