Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og velkommen til oss :-) Dette er et flott forum, synes jeg. Vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg, men håper for din del at du ikke trenger bli her så alt for lenge. Jeg også prøver å bli gravid med nr. 2 - har prøvd en stund nå og jenta vår er etterhvert snart 3 år. Jeg har dessverre netopp vært gjennom en MA i uke 13, men er nå i full gang med prøving igjen.

Annonse

Hei! Jeg sniker her inne fordi jeg snart skal hit, jeg og sambo nå har vi blitt enige om å prøve på nr. 2 fra august.

Måtte bare svare deg, for jeg har også en gutt som er litt over året, og jeg blir 36 ganske snart! Og jobber på Kjeller (Men bor for tiden i Oslo)

Morsomt å lese at vi har så mye til felles. Og ikke minst at det er andre i skedsmo som har ventet like lenge som meg med å få barn.

Lykke til og håper du lykkes snart!

Hei Bønna (og alle dere andre selvfølgelig:) Ja vi hadde sannelig en del til felles, jeg bor dessuten like i nærheten av der du jobber, he he....

Nå er det akkurat en uke til IKM for meg, merker at jeg begynner å bli spent, håper det klaffer! Tvi tvi for alle dere andre også :) når dres IKM nærmer seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...