zadine Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 leste noe i et innlegg her om at det går an å bestille babypakker når man drar til syden. Dette var reiseseng, høystol osv. Men jeg finner ikke noe info om dette på sidene til turoperatørene. Er det noen som kan si noe om dette? Noen som kjenner til hva det koster, og hva er behovet for en slik pakke når barnet er nesten 17 mnd når man reiser? Tenkte å reise i september, og da er tulla nesten 17 mnd. Vi vil ha med paraplytrille, men tenkte litt på reiseseng også. Og hvordan er det med høystoler når man går på restaurant? (vi tenkte på kreta) Har hotellene reisesenger?
Vårenzia Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Jeg fant heller ikke noe info om dette, men sendte en mail til reiseselskapet etter at jeg hadde bestilt. Da fikk jeg svar at reiseseng skulle bestilles derfra, så jeg håper de ter i orden når vi kommer ned itl Alcudia med vår lille jnete på 17 mnd på august. Ellers gleder vi oss masse, men er litt spent på hvordan hun takler varmen... Har svart vogn også, så lurer på hvodan det går i solsteika... Men vi har AC på rommet, så vi får vel evakuere om varmen blir for utholdende for liten og stor..
prekæs Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 betalte 150 kr for en slik pakke hos Sembo. Kan ikke tenke meg at det koster noe særlig mer hos andre reiseselskaper.(14 dager)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Hvis du reiser med StarTour, Saga eller Ving vet jeg iallefall at hvis du bor i deres egne hoteller/resorter så har de tilbud om babypakker som inkluderer seng, paraplytrille, bla.a.
zadine Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2006 hva koster disse pakkene hos Star Tour, Saga og Ving?
Føken siruppsnipp Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Vi skal ligge på et Saga Garden hotell, de hadde babypakke å tilby. Kostet 125,- for en uke, Får med seng, høystol og trille. Tar alikevel med egen enkel reisetrille, da de der nede kan være simple og ikke til å legge ned ryggen. Gutten vår er 17 mnd. da vi reiser.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #8 Skrevet 16. juli 2006 De har jo høyebarnestoler på resturantene, og sprinkelseng har de på de fleste hotellene, så lite vits i og bestille en sånn pakke egentlig. Vi gjorde det når snuppelure var en liten baby, men de siste gangene vi har reist har det ikke vært noe vits syns jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå