Gå til innhold

Linus


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vår lille heter Linus, og vi er veldig fornøyde med det. Det passer han så godt! Men det er ganske komisk når vi forteller folk hva han heter. "Det har jeg aldri hørt før...". "Fint", sier jeg, "for vi håper at det ikke er så mange andre som får samme navn som han". Jeg tror jeg er litt for høflig når folk forteller hva barna deres heter jeg. Sier stort sett alltid noe positivt om navnet, men det er det tydeligvis ikke alle som klarer. Hehe, bryr ikke meg noe altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linus er kjempefint navn, får noen reaksjoner på Felix også, og det er mange som tror jeg sier Felik når de spør hva han heter. Felik ja, det var fint, (litt spake) Det trodde svigermor også og hun sa akk sånn som jeg beskrev. Bryr meg ikke hva andre mener jeg heller. Min Felix er en skikklig Felix gutt, og er en skikkelig going.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, er du fra Jessheim og heter Monica? En gutt på barselgruppa mi son heter Linus serru hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

tycker om Linus!! men det är väldigt vanligt i Sverige, där jag kommer från, på 14 plats tror jag. jag tror också att oslo är på väg efter... Min kille vill gärna att om barnet i min mage visar sig att vara pojke ska han heta linus, men jag är orolig för trendfaktorn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man trenger å bekymre seg for trendfaktoren enda...men de navnene som jeg har likt og som jeg har syntes har vært litt utenom det vanlige, har hatt en tendens til å øke i popularitet etter en liten tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo utrolig mange som kaller sønnen sin Llinus for tiden da...

 

Personlig syns jeg det kan forveksles med anus, eller minus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...