Gå til innhold

Desember: Tusen takk Fru Gyldenkron!!!!!!

Anbefalte innlegg

Ville bare takke deg for det utroooooolige gode tipset om Meitai.

Nå har det åpnet seg en helt ny verden for meg og lillegutt.

Han elsker å sitte å følge med på alt som skjer, klart det er spennende når man er vant til å ligge å kikke opp på den blå himmelen.

Så deilig som mor å bære barnet tett inntil seg mens han får masse nye inntrykk og er helt trygg på at mamma er der for å passe på hele tiden.

Og nå kan jeg gå i alle butikkene i byen uten å måtte tenke på å dra tung vogn opp trapper, eller bære gutten rundt på armen så handleturene blir begrenset siden jeg ikke kan bruke begge armene.

Venner med småbarn har også falt for den geniale selen og flere har fått oppskriften for å lage egen. Småbarnsforeldre stopper meg på gaten og lurer på hvor de kan skaffe seg en slik. Morro med litt oppmerksomhet også hihi

En helt suveren oppfinnelse

Så tusen takk for årets tips :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5625009-desember-tusen-takk-fru-gyldenkron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt da!!! Ja den selen er utrolig bra. Har den alltid med, så når vogna ikke lenger godtas, så er det frem med selen. Nå liker han seg litt bedre i vogna, så den er ikke brukt så mye i det siste. Og mor har fått kink i ryggen, så da begrenser det seg :-(

Willow, gå inn på tettinntil.com (eller .no, husker ikke) der ser du mange ulike bæreseler. For mitt vedkommende, ble babybjørn alt for trang på baby, og jeg fikk vondt i skuldrene. Mye bedre med meitai. Nå har jeg en gammel utgave av babybjørn, så ikke sikkert de nye er lik. Meitai kan også brukes på ryggen når de små er litt større, det gleder jeg meg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...