Gå til innhold

to-tre dagers blødning ved forventet mens, men positiv test!


måneskinnsjenta

Anbefalte innlegg

Jeg hadde festeblødning 4-5 dager etter sannsynlig befruktning og hadde en litt "rar" mens ved forventet menstruasjon. Jeg har alltid hatt mens i kun 4 dager, men denne gangen var det neste bare to, samt litt annerledes blod første dagen (brunlig) og litt friskere dagen etter. Dag 3 og 4 har jeg ikke blødd -- kun et par bittesmå dråper en gang. Jeg har alltid veldig menssmerter, men denne gangen hadde jeg veldig lite vondt.

 

Kvalm har jeg vært hele tiden, og i dag tok jeg en gravitest fordi jeg ikke kunne skjønne at jeg var så kvalm. Den var positiv!

 

Er det noen som har blødd ved forventet mens og likevel vært gravid? Er så redd for at det testen nå fanger opp er restene av hormoner etter abort. At den lille mensen jeg hadde var en abort. Tenker alltid det værste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan.

 

Jeg hadde en liten blødning den dagen jeg skulle ha menstruasjon. Den varte ikke så lenge og neste dag var det bare bittelitt brunt i trusa, og jeg er gravid. Mener at du skulle ha blødd mye mer hvis det var en tidlig sa, som en litt kraftig menstruasjon. Så du er nok gravid ja!

 

For å berolige deg selv så kan du jo ta en test igjen om noen dager, men hvis du ikke blør mer enn det du har gjort så er det nok bare en hormonell blødning.

 

Gratulerer foresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende ord! Jeg har ikke bødd mye i forhold til vanlig mens, heller lite. Jeg skal teste igjen om noen dager. Håper alt går bra og er uansett glad for at det viser seg at jeg kan bli gravid -- og at jeg kan bli gravid på naturlig måte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også en rar mens,men det va en uke før jeg egentlig skulle ha den..den va mørke/brunlig mn det var bare bittelitt i en uke..åsså tok jeg test etter det.legen sa jeg var gravid hvertfall...var da 4-5 uker på vei..er nå i uke 7-8:)har hatt litt mørkt blod sånn ellers og..skal til legen på mandag for UL.mn det går nok bra håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd akkurat det samme.

Jeg har nå hatt små-blødning i 5 dager,håper på at det er en form for "mens" - til tross for at jeg er gravid.

Jeg har tatt blodprøver for å sjekke HCG-nivået, men har ikke fått noe svar enda. Jeg synes det er litt skummelt, men prøver å berolige meg med at dette er nokså normalt.....

 

Krysser fingrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor langt er du på vei da?jeg er 7-8 uker denne uka..tenkte jeg skulle til legen på mandag å spørre om jeg kan kan ta UL..for å se om alt ser ok ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle. Jeg er i min femte uke. Har akkurat vært hos legen og hun sa jeg skulle slappe av og ta ny test om to uker. Hun virket positiv! Jeg har jo ikke blødd så mye og det stoppet veldig fort opp! Rart dette .... er veldig glad og håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 4 - 5.uke.

Jeg skal på UL neste uke for å sjekke om alt er ok.

Føler jeg fortsatt gravid, trøtt og ømme bryst, så jeg håper at alt er i orden!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...