Gå til innhold

Kolikk gjør meg gal....

Anbefalte innlegg

Det er ikke søvnmangelen som er verst. Men å ikke kunne trøste babyen.

Jeg har forsøkt så mye. Minifom, sukkervann, massasje av magen, kiropraktor, ta vogna på soverommet og kjøre i den, bæring i sele. Det siste fungerte bra til vi skulle legge oss. Hun sov godt inntil brystet mitt men våknet og da var det 3 timer med uro og skriking....

Og virker noe en kveld så virker det ikke neste kveld. Skal prøve osteopat men nå er det meste stengt i ferien.

Jeg får ikke til å sove om dagen og storebror våkner tidlig om morgenen. Men søvnmangel er det minste problemet slik jeg ser det....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5624585-kolikk-gj%C3%B8r-meg-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, vet akkurat hvordan du har det.

Slik var det her også.

Men det merkeligste av alt, den uka hun var 12 uker, da var det over.....og plutselig la vi henne kl 19, og hun sov til 5, fikk mat, og sov videre til 8.......og var blid og fornøyd.

Utrolig rart.

Stakkar deg, forstår godt hvor vanskelig du har det.

Min hadde kolikk i 3 mnd, jeg ble syk av å være så sliten,,

Nå har hun vært så rolig å god i 1 mnd, nå er det fullt hyl igjen...denne gangen tenner, hy hyl hyl og sutring, og etter 3 søvnløse netter har jeg igjen fått halsbetennelse.

Begynner å grine for alt.

Gleder meg til hun blir større.

Vi var hos kiropraktor med vår,det hjalp litt, er ikke helt sikker da.

Skader ikke prøve.

Håper du og babyen din får sove snart-!

Forstår godt hvordan du har det. Har hatt en gutt med kolikk/kiss selv.

Trøst deg med at det går over. Sannsynligvis ved 3mnd- alderen. Hos oss hjalp heldigvis kiropraktor og myyyyye sukkervann.

Man føler seg så hjelpeløs når man ikke kan ta bort smerten til babyen.

Jeg gråt sammen med sønnen min. Pappaen sto å dunket hodet i veggen. Husk at det går over.

Har sagt det før, og sier det gjerne igjen:

Dette hjalp oss med nr. 2 med kolikk:

Hold deg borte fra melkeprodukter, bær, løk, kåk, brus, kaffi, snop, chips, nøtter og sterkt krydret mat....se om det blir bedre etter noen dager...deretter kan du jo forsøke å legge til en og en ting. Det er vel aldri det samme de små reagerer på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...