Gå til innhold

ultralyd: vite kjønn eller ikke???

Anbefalte innlegg

Hei! jEg er bare 7 uker på vei, men har allerede begynt å tenke på om jeg (vi) har lyst til å vite kjønnet eller ikke...

Har på en måte lyst, siden jeg har en gutt fra før som ble født på samme tid på året, og da er det jo moro å begynne å finne fram tøyet igjen hvis det blir gutt denne gangen også...

Men er litt i tvil, for jeg kjenner så mange som har fått "feil" beskjed på UL. Er jo litt kjedelig å være overbevist om at det er eks en jente, så plopper det ut en gutt eller motsatt!

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5624444-ultralyd-vite-kj%C3%B8nn-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg vil absolutt vite kjønnet denne gangen også. Under forrige svangerskap maste jeg nok litt for mye på legene på Ullevål. Jeg hadde ekstra oppfølging pga risiko svarngerskap så jeg fikk ul på hver undersøkelese. Alle svarte at det kom til å bli ei jente, og det gjorde det! Hadde ul forrige uke hos gyn, men det er jo altfor tidlig ennå å se nesten noe som helst.

Pappa'n vil Veldig gjerne vite, men selv bryr jeg meg ikke så mye. Bare vi får en liten velskapt baby, kan det være det samme for meg. Siden jeg er likegyldig og han vil, så regner jeg med at vi ber om å vite det. Kanskje greit i forhold til å planlegge barne rom og stesj!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...