Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok en ny test i dag, fortsatt bare svak posetiv 10 dager etter IKM, om ikke enda svakere :( Jeg ble veldig redd at det skulle være noe galt. Ringte rundt å spurte og prøvde å kunne finne noen som kunne ta blodprøve. Fastlegen var stengt i dag, ingen helsestasjon kunne vist hjelpe og Volvat hadde ikke ledig time før på mandag.

Så ringte jeg til Amathea, da fikk jeg snakke med en velidig hyggelig dame, så jeg ble litt beroliget. Hun sa at testene viser ikke svak posetiv uten at jeg er gravid. Og at hvis jeg hadde hatt en SA så hadde jeg begynt å blødd nå. Det skyldes nok mest sansynlig at jeg har lite hcg, og at da pleier man vist nok ikke å være noe særlig kvalm sa hun, og det er jo ikke jeg. De kunne ikke ta blodprøve og kunne heller ikke se om det er svangerskap utenfor livmoren så tidelig. Men jeg skal komme ned dit i morgen å ta en urin test ( de har litt annerledes test en cb ) også skulle vi ta det derfra sa hun. Så nå er det bare å vente og satse på at testen i morgen er posetiv :).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5624293-tatt-en-ny-test-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så spennende !

Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for deg i morgen og håper det blir et riktig så flott blått kryss i displayet ! :)

Du får oppdatere oss når du kommer tilbake da, dette er jo spennende :))

Annonse

Hei!

Vil berre trøsta deg litt med at då eg var gravid viste det berre ein svak strek då eg testa første gong. Trur dette var eit par dagar etter ikm. Tok ikkje ny test før ei veke seinare, fordi alle sa at svak test = positiv. Var heilt sikker på at eg var gravid, og det stemte jo :)

Når det gjeld kvalme, er det jo mange som ikkje er plaga med det, og særleg ikkje heilt i starten trur eg. Eg var aldri kvalm i alle fall. Dette går nok kjempebra skal du sjå :)

Annonse

Er så lenge å vente på svar hvis jeg må ta blodprøve var det jeg mente. Ja men det er nettopp det de ikke gjør hos meg :( har jo bare forblitt svak posetiv nå i 10 dager. Menmen satser på det vises i morgen, så jeg slipper å gå å ikke vite lenger. Får se hvordan det går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...