Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten min fyller 1 år om noen dager og skal få parkdress i bursdagsgave fra mormor og morfar. Har tenkt å kjøpe Troll-dressen, kanskje over nettet, men jeg er usikker på vilken størrelse jeg skal velge. Han er rundt 77 cm, veier litt over 11 kg. Skal jeg gå for en 86? Vil gjerne at den skal vare en stund. Noen innspill???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5623842-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-parkdress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulla mi er akkurat fylt 1år, var 77cm ved 11mnd.

Jeg har kjøpt høstdress i str 86, har en arvet vinterdress i 86 som jeg regner med hun bruker fram til jul, også har jeg en vinterdress i str 92 etter jul. Alle Reimatec, de er gode i str.

Vi har str. 86 i Troll-dress, snuppa var 74 cm lang da vi kjøpte den (i april). Håper og tror den holder neste sesong! Tror ca 10-12 cm lenger enn ungen er bra, men det blir jo litt midt i mellom for deg. Har du noen mulighet til å dra i en butikk og prøve ville jeg gjort det først. Vi gjorde det og så at hun druknet i str. 92. Vi kjøpte på nettet gjennom www.kidsfashion.no, de kostet 1099 kr der (i april altså).

Jenta vår fikk troll dressen da hun var rundt 1 år, var 78 cm og fikk str 92. Litt stor i starten men gikk greit da vi kunne snøre den inn i livet og nede med beina. Voks for inn i den og kan ha den 2 vinter sesonger!

Ville ha kjøpt 92 jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...