Gå til innhold

Uff, kan dere ikke slutte snart!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Dere forferdelige kø-snikere som har vondter her og vannavgang der.. Tenk på oss stakkarer som bare har timer igjen til termin og som ikke merker noen ting!! *skammedere!*

 

:oP !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-1 dag står det på meg og min termin nå...ikke gøy. Kjenner ingenting lenger selv om jeg føler meg noe rar. Men det er jo ikke rart med 15kg ekstra og baby i magen. Håper baby kommer snart for oss begge : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. jeg har da enda 13 dager igjen, men jeg ser mange som har på slutten av juli har begynt å fått sine små håpefulle.JEG VILL OGSÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig!!! De aner ikke hvor heldige de er de som føder før termin!!! Når er jeg 6 dager over termindato og er frustrert og lei... (Mest lei av venner og familie som maser hele dagen lang... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei uke over termindato i dag, men det betyr jo at det er maks ei uke igjen! Har ei venninne som er i sitt andre tøffe svangerskap og risikerer å måtte ta keisersnitt i uke 29/30 for andre gang fordi babyen ikke vokser som den skal. Hun har nok mer grunn til å være misunnelig på de som får bære frem fullbårne babyer enn motsatt, men skjønner at det er lett å bli utålmodig. Og at det er familie og venner som er mest utålmodig kjenner jeg igjen, er dem jeg blir mest lei av, ikke av at jeg går noen skarve dager over termindato, +/- 14 dager i forhold til termindato er jo uansett inennfor termin, men det skjønner de tydeligvis ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig lei selv, ser mange som har termin 2 dager før meg og etter meg som allerede har fått. Hallo, hva med meg!? Tror jeg har blitt helt glemt, 12 dager igjen til termin, har masse plager og en diger baby, vil gjerne ha jeg og..Må vel bare vente til hun er klar, men ser ut til å ta litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her.

Er ganske slitsomt m masing fra fam og venner. Vet jo at de bare vil godt..........og det hadde sikkert vært ile om ingen hadde spurt og. Men, fader jeg kjenner at dagene blir tyngre og tyngre :-(

Imorgen starter uke 41 :-( Ikke akkurat noe å rope hurra for. Kjenner ikke et sted i verden at noe er på gang.

Tror jeg reiser på hytten i helgen, for å tenke på noe annet...er heldigvis bare 1 t unna.

 

Lykke til til dere andre og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Kjenner meg såååå igjen!! Sitter å venter og venter og venter, kjennes ikke ut som noe som helst skal skje på ei god stund.. Har termin i morgen (15. 07) men regner virkelig med at jeg kommer til å gå åver tiden siden jeg ikke har antydning til at beibien vil ut enda.. Glad det ikke bare er meg, hihi..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...