Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere bagen på Simo kombi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er egentlig litt oppgitt over vennene våre som snakket så varmt om vogna. Gutten deres er da stor, og født på vinteren, så han kan da ikke ha passet lenge i bagen... Men med voksi-pose er det vel lettere å ikke bruke bagen. Skulle ha gått for emmaljunga med romsligere bag... Ellers er det en veldig god vogn da. Hadde aldri trodd dette for 3 mnd siden, da den halvmeter lange knøttingen lå oppe i toppen av bagen. Hjelpe meg som tida går.

helt enig. Tiden går så innmari fort! Vi kjøpte reisetrille i går vi da. Litt enklere å ta meg seg enn vogna. Men syns hun er litt liten til å ligge i den. Men det som er så genialt med denne er at vi kan sette bilsete vårt på den. Type Graco mirage pluss. Genial ide det der syns jeg!

Vet ikke om de er endret, men syns de er smale jeg da. Iallefall nå. Syns ikke det da vi la tulla ned i der første gang, 3140 gr og 48 lang. Men nå litt over 3 mnd, 6370 gr og 60 lang er det litt annet..... Spiser godt se....

Annonse

Guten vår er nå 6 mnd og nesten 8,4 kg og 71 kg og har berre brukt bagen til nå (simo kombi 06). Har ikkje komt på at han har for liten plass oppi der. Når vi tar ut bagen blir det fordi han vil sitje oppe (noko han jo forsåvidt ytrer sterke ynskjer om allereie), og ikkje for at bagen er liten.

Gutten min er 6 mnd. 8020 gr. og 66,5 cm lang. Han har fortsatt veldig god plassi bagen. Vår simo kombivogn er årets modell. Vi har også teutonia S3 med softbag, den er mindre enn simo`s bag, men han bruker også den enda.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...