Gå til innhold

I dag er det UL tid :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke, Lykke til!! :)

Blir helt fantastisk å få sett nurket nå som h*n har blitt så mye større.

Kanskje du får vite kjønnet også? :)

Du må skrive når du kommer tilbake om åssen det gikk da.... :)

Vi skal dit på mandag. Gleder meg så utrolig masse. Har telt dager i 2uker nå :)

Fruhc80 - hehehe.....så bra at det nærmer seg for deg også - blir lenge å vente når du har nedtelling 2 uker før :o) Blir spennende dette her !

Ka-ping - har ikke lagt inn bilder før inne på BIM, men kan gjøre det nå.

Og jeg skriver hva som skjedde så fort jeg har mulighet til det...

Håper jeg får vite kjønnet - er ganske så nysgjerrig nå, spesielt siden de aller fleste sier jeg får jente, og et par stk tror gutt.

hehe.....ja, det kan man si.......er bare så spent på å se at alt står bra til der nede, og kanskje være så heldig å få vite om det er en hun eller han som boltrer seg der :)

men har vært godt å ha b-watcheren........tror den har spart meg for mange bekymringer :)

Du må fortelle åssen sykehuset, jordmoren og alt var da, så jeg kan forbrede meg litt :) hihi

Igjen........masse lykke til :)

Annonse

Pga.b-watcheren min så er jeg mye mer rolig enn om jeg ikke hadde hatt en. Kjenner noe liv hver dag, 1-2 ganger og brukte b-watcheren senest igår og hjertet slo sterkt og turnet i magen som vanlig :o)

Derfor tar jeg det litt med ro, men jeg har ikke noen sikkerhet på at den er frisk - så det er det jeg gruer meg litt til.

OOOOg.....om terminen blir forandret på - jeg skal krysse fingrene for at terminen blir flyttet frem og ikke bakover....

B-watcheren har gjort meg mye mer rolig og avslappende og fått sambo til å få et nærmere bånd - han får selv finne hjertelyden når han vil og synes det er kjempegøy....

Nå er det liv i magen gitt - vet vel at noe skal skje, eller er det pga. brødskivene jeg sitter og spiser ?? hehehe....

Skal fortelle ALT - så du er forberedt...

Husk ihvertfall helsekortet ditt og blodprøveresultatene dine !!

hehe, blir nok en påminnelsestråd ja, ingen fare :) Skal ha med meg Hanne15 som moral support - gubben har jo flytta allerede så han får ikke til å være med. ååååh jeg gleder meg sånn! Forrige svangerskap fikk jeg høre tidlig hjertelyd, kjente tidlig spark osv. Nå har jeg bare vært til en legesjekk, en samtale med jordmor, ikke hørt hjertelyd og kjent bare noen få spark...... så det er faktisk litt ekstra spennende denne gangen :) Første gangen jeg får "hilse" påknøttet liksom :)

Hehehe.....så du også kjenner noen BIM jenter som du kan treffe...

Er en liten gjeng nå som samles - greit å ha med noen som er i det samme som deg og faktisk har fulgt deg...

Gubben flytta ??

Er det dere hvor du kommer etter om en stund ?

Jeg kjente akkurat denne BIM-jenta fra før, hun er bestevenninna mi og fadder til 2-åringen min :P hihi... Men ja, det er utrolig greit med BiM-treffene ja! Har overhodet ingen andre venninner/familiemedlemmer som er gravide, så uten BiM-gjengen ville det blitt litt vel ensomt gitt.

Det er jeg som flytter etter om ei stund ja :) Ikke trøbbel i paradis, langt derifra! Bortsett fra at jeg savner ham noe innmari... er ikke skapt for å være fra hverandre. Men det går jo helt greit så lenge man vet det bare er midlertidig! Og det blir jo ekstra gøy i helgene når foreldrene mine lar 2-åringen overnatte hos dem fordi "dere trenger jo litt tid alene".... hehehe.... hehe..... :)

Annonse

Det var en livlig krabat - lå og sparka med beina hele tiden i meg :o)

Veiva med armer og var ikke samarbeidsvillig med JM, som var kjeeempekoselig og fortalte masse.

Men....hun mente hun så en liten tapp som jenter ikke skal ha ;o)

Så hun tror mer på gutt faktisk - men det er jo ikke 100 % sikkert da.

Og jeg som sitter med en stor eske med jenteklær hjemme - får være til nestemann. Men da får jeg maaaasse fra USA da - de fikk jente.

Fikk en laaaang remse med bilder - skal legge inn på albumet.

De tok blodprøve av meg - et lite stikk og det fossa ut blod og fylte opp 4 reagensrør. Hehe...klagde på legekontoret hos meg over hva dem gjør, tror jeg skal sende et anonymt brev og be dem gå på et kurs.

De var veldig flinke....

Skriver mer senere...er ikke alene på kontoret enda.

Det blir spennende da. Var det sprøtt å se at den var blitt så stor? Så mange som skal ha gutter om dagen da. Da får du og naboen skaffe to gutter i tilfelle piadi og jeg får jenter. Ellers får de ingen kjekkaser å titte på om 17 års tid. Men hun var ikke sikker ennå. Litt dumt at hun ikke var sikker- vanskelig å handle så masse da.

Så kos !!

Jeg kjente babyen mens jeg lå på benken - var rart.

Har kjent han masse i dag faktisk - er ikke rart det etter det jeg så på UL. Han lå jo hele tiden og sparket rett på meg og slo med armene.

Så kjekt å få vite kjønnet !!

Har hatt sterk følelse på jente og har nesten blitt hjernevasket også ;op

Har jo fått en svææær eske med jenteklær av broren min !!!

Men så er det litt søtt å tenke på en liten junior da :o)

Husker ikke hva jeg ble spådd - tror det var gutt så jente rett etterpå.

Men - det var JM som så det og påpekte det, men det var usikkert og litt tidlig for å si det med sikkert. Så alt er mulig..

Har bestemt oss for å gå 3D UL i tønsberg rundt uke 24 så da får vi tydeligere bilder og den er større og da får vi kanskje vite hva det blir den gangen...om dama sier noe annet.

Jeg ble satt tilbake 3 dager så jeg har fått termin 17 desember nå..

Heldigvis ikke lengre bak !!

Kos deg masse i Molde 2nj !!!

Der må jeg si meg helt enig ja. Trym er min største kjærlighet. Og nå er han blitt en skikkelig kosegutt også. Kommer stadig bort til meg for å gi meg en kos og et siklete vått hærlig kyss på kinnet. -Så skjønn. :-)

Har tenkt litt på at det går vel ikke an å bli like forelsket i en gutt til, men det gjør nok det...... -Du har jo 3 kjærester....hehe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...