Gå til innhold

Burde jeg selge vogna mi?? Får to tette.

idamortil2

Anbefalte innlegg

Hei... Det blir ca 15 mnd imellom mine barn. Jeg har kjøpt tvillingvogn og har en teutonia fra før. I tilegg har jeg en trille, med kalesje, fotpose og som faktisk er god å trille. Har jeg noe mere bruk for teutoniaen, eller er det like greit å prøve å selge den mens jeg enda får noe særlig for den?? Noen med erfaring...

Fortsetter under...

Spørsmålet blir jo egenlig: Hvilken vogn kommer du til å bruke til minstemann, når den eldste ikke skal sitte i vogn mer, og du går over til "enkel" vogn igjen? Hvilken vogn bruker du mest til eldstemann nå? Du har jo et veldig godt poeng med at det er mye gunstigere å selge teutoniaen nå i steden for om et år eller to, hvis du allikevel ender opp med å selge den. Vi har "likt med vogner" som dere, men velger å beholde alle (vi har ikke kjøpt tvillingvogn ennå, men gjør det før fødselen). Men det er fordi "tredje-vognen" er en graco-trille som passer til bilsetet, så jeg har lyst til å beholde den muligheten. Men Teutoniaen er mye bedre å trille, og blir dessidert mest brukt her.

Hvilken tvillingvogn har dere kjøpt forresten? Og hvorfor ble det den?

Har kjøpt en teutonia twin s 4 eller hva den nå heter. Har lett masse etter den beste vogna og valget falt på denne til slutt. Det er fordi den har vendbart styre, man kan justere høyden på styret, den er lett og sist men ikke minst den har roterende forhjul. Vogna er bare så lett og styre. Kan ikke sammelignes med 4 hjulinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...