Dingeling Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Hei og hå.. noen av dere som har magefølelse for hvilket kjønn fosteret har og har d stemt? jeg har en jente på 7 år og da jeg ventet henne "visste" jeg at d ble en jente,selv om vi var på 4 UL pga.seteleie,men dem klarte aldri å se hvilket kjønn d var..hun lå med ryggen ut hver gang.. nå er jeg i uke 9 og har samme magefølelsen igjen.. noen som har opplevd d samme?
gammel røy Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Hei, Hadde en super- sterk følelse av vi skulle ha en gutt fra første stund. FV-prøven bekreftet av vi skal ha en jente og jeg prøver ennå å vende meg til tanken- dette VAR jo en gutt! Det er jo 50% sjanse for at man har rett.............
Lurifax71 Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Hei, hei I uke 12 fikk jeg vite at vi venter tvillinger. Fra første stund hadde jeg en magefølelse av at det var en gutt og en jente. På UL i uke 19 fikk vi bekreftet det. Nå gleder jeg meg til å bli 3barnsmamma til høsten!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Så gøy at dere har en følelse, jeg tok feil, trodde gutt- ble jente gitt! Gleder oss STORT!
Gjest Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Jeg har aldri hatt noen følelse av hvilket kjønn. Ikke ville jeg vite det heller de 5 første svangersk. Men JM gjorde en tabbe da jeg ventet tvillinger. Vi ga beskjed om at vi ikke ville vite kjønn. Hun sa det ikke, men hun sa at det var toeggete tvillinger vi ventet. Og den eneste måten å vite det sikkert på på det stadiet er hvis det er gutt og jente. Denne gangen vet jeg at jeg venter jente, men det er bare fordi jeg fikk vite det på UL )
Sara Rompompei Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Med 1. mann var jeg sikker på at det var ei jente, og det stemte. 2. mann var jeg sikker på var gutt. Var på UL i uke 30 og fikk høre at det også var jente, men det var gutt! Nå med 3.mann har jeg jentefølelse igjen. Fikk ikke sjekket på UL i uke 18 da babyen ikke ville samarbeide, heie. Men skal ta en sjekk til. Blir jo spennende å se om jeg har rett denne gangen også )
KMB Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Jeg er sikker på at magefølelsen stemmer. Jeg er sikker på at det er jente denne gangen. Jeg trodde litt det var gutt helt på førsten, men det gikk nok mer på at jeg ikke trodde at jeg kunne være så heldig :-) Men jeg ser det også på fysiske ting som hvordan magen ser ut, hvor kvalm jeg er osv. Jeg ble litt forvirret denne gangen fordi jeg var mindre kvalm enn forventet hvis det var jente. Men så viste det seg at allergimedisinen jeg tok reduserte kvalme :-). Jeg har også tatt hår i giftering testen i hver graviditet. Den har alltid stemt! -og det er vel egentlig meg som ubevist rører på ringen på "rett" måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå