Gå til innhold

Når ble brystvortene større og mørkere?


Pia79

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 10+3 nå og ser omtrent ikke forskjell. Jeg har derimot lest at dette kan skje fra uke 3. Så nå lurer jeg på om det er jeg som er unormal eller? Mamma sa at de var noe av det første ho så når ho var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. Nå er jeg i uke 7 og ingen forandring.. tror jeg.. hehe, ikke som jeg kan se=)

 

I svangerskapet med datteren min så begynte ikke brystvortene å forandre seg før jeg var halvveis i svangerskapet. Og jeg håper det ikke skjer før nå heller, for noe styggere enn mørke brystvorter vet jeg ikke om.. På meg selv altså.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine brystvorter forandret seg aldri når jeg gikk gravid sist, og de har ikke forandret seg denne gangen heller. Ikke foreløpig iallefall, er 7 uker i dag.

 

De trenger jo ikke å forandre seg da. Tror det er veldig individuelt som alle andre graviditetssymptom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min første graviditet tok det laaaang tid før selve brystvortene forandret seg.. og husker ikke når de ble mørkere

 

I denne graviditeten har brystvortene blitt en god anelse mørkere nå i uke 6.. Men hverken brystene eller brystvortene er særlig større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 22+3 og har ennå ikke merket noe forskjell på brystvortene. Puppene er blitt noe større og det lekker fra dem fra tid til annen, men ikke noe forandring på brystvortene nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11 og merker ingen forskjell, verken på farge eller størrelse :( Hadde jo gledet meg slik til større pupper... men men. he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 og merket for noen uker siden at brystvortene var litt større, og de strutter mye oftere enn før... Men jeg kan ikke se at de har blitt noe mørkere ellet at puppene har blitt noe større...

Men så har jeg store pupper fra før, og har lest at det er vanskeligere å merke om puppene har vokst når de er så store...

Håper jo selvfølgelig at de ikke vokser så veldig mye, da, for de er tunge nok som de er...

 

Dessuten får jeg skikkelig vondt i brystvortene hvis jeg får et vindkast på meg eller fryser litt... Dette skjedde tidlig, allerede i uke 5-6.

 

:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at vi er veldig forskjellige og at alt er normalt iallefall! :-)

Jeg er bare 4+5 og har økt bh med en størrelse + fått mørkere brystvorter. De er ømme og såre, men har ikke blitt større, og det håper jeg ikke dem blir heller!

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...