Gå til innhold

Da forlater jeg dere, jenter...

Anbefalte innlegg

Nå som 12. pp definitivt ikke endte slik det burde (ja, jeg fikk mensen i dag) så får jeg vel bare luske meg ut herifra. Tror ikke jeg kommer til å bruke "slitere"- forumet heller. Får bare innse at det ikke vil seg helt for oss.

Kanskje med tid og stunder får en lykkelig sædcelle stupe ned mot målet og skure seg ned i et av mine egg. Det hadde vært toppen. Men jeg kan ikke ha livet på "vent" lenger. Nå skal jeg ut og lukte på blomster og spise bær! Nå skal livet handle om alt det andre.

Lykke til, alle dere prøvere!

Horas non numero nisi serenas

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5621293-da-forlater-jeg-dere-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk skal du ha, Catta! Håpet kan jo ingen ta fra meg. Men jeg har bare pakket det inn og lagt det unna for en stund. For jeg har håpt og håpt så lenge nå... Er 2 1/2 år siden jeg sluttet med p-piller, og vi har prøvd aktivt siden august i fjor. Og hele tiden har håpet vært der. Men med håpet og forventningene kommer skuffelsen. Gang på gang. Så nå får jeg slutte å håpe og begynne å løfte hodet og se fremover!

Takk for klemmen :-)

Ja, nå skal jeg leve normalt. Ikke tenke el og slikt, bare fokusere på å ha det fint i hverdagen. Synes du er tapper som holder ut, jeg. Jeg klarer det bare ikke lenger....

Klem til deg og! Måtte lykken gro som gresset bak do!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...