Gå til innhold

overlever babyen min om den blir født nå??

Anbefalte innlegg

er snart 27 uker på vei...(elr på mandag da)

er livredd for at babyen blir født altfor tidlig...kan den overleve og bli helt normal når den blir født i 6 1/2 måned?

har ikke kjent liv i dag heller og magen har krympa mye siden i går...har miste i 4mnd engang før så jeg er veldig engstelig av meg og for ekstra UL...men har bare en ekkel følelse uansett...noen som kjenner noen som har født "friske" barn i 6 1/2 mnd?

hilsen "psykisk" vrak akkurat nå...SNUFS.....

Fortsetter under...

Hei på deg, så tilfeldigvis inlegget ditt og jeg måtte jo svare.

Jeg fikk en jente i januar som er født i uke 27+6, alt står veldig bra til med henne :-)Var noen månder på sjukehus og det var ikke en ønskel situvasjon, men sakte men sikkert vokser dem seg store og lærer å spise selv. Er jo en del komplikasjoner som kan oppstå, men for dem aller fleste går det bra. Når dem blir født så tidlig trenger dem pustehjelp i starten.

Vi fikk beskjed om at hun hadde 97% tjans for å overleve, noe hun absolutt gjorde.

Men jeg synes ikke du skal gå rundt å bekymre deg for, det går helt sikkert kjempe bra!!

leste på babyverden i sta at 9 av 10 overlever om dem blir født når du er 27 uker. Det er jo ganske bra det da.

Men du bør ikke bekymre deg så mye...vi skal holde knøttene våres der inne en god stund til :) De får ikke lov å komme ut nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...