Gå til innhold

Bilstol, Rømer britax babysafe plus

Anbefalte innlegg

Det har vi. Nå er jenta vår 70 cm, og hun har ikke nådd kanten oppe enda, men det som man regulerer stroppene med, bak, det går ikke lenger opp. Det står på øverste stille. Og det er bittelitt, 1 cm kanskje, lavere enn hennes skuldre..........

Må vi bytte sete da?

Hvordan er det med dere andre som har den stolen?

Fortsetter under...

Vi har den stolen, hun er 68 cm, men vi har mye å gå på angående stroppene! Du har sikkert sjekka det, men forsikrets skyld - det har ikke hengt seg opp bak stolen? Det gjør den rett som det er her ser du... Vi har tenkt å bruke den til hun er ca året. Nå er hun 6,5mnd.. Kommer jo litt an på lengden selvfølgelig her også..

Da må dere egentlig bytte sete ja.. Det samme skjedde med oss, selene begynte liksom litt nede på ryggen.. Vi brukte setet en stund etterpå, siden vi måtte vente til vi hadde penger til å kjøpe nytt.. Men dere bør nok bytte det ut, ja.. :o)

Ja, det har ikke hengt seg opp.

Og vi har jo mye å gå på når det gjelder å ta ut mer seler, hvis dere skjønner. Men det hjelper ikke når "hullene" selene som skal ligge over skuldrene, kommer litt nedpå skulderbladene.

Teit forklart sikkert, men....

hi

Ja det var det jeg tengte, at det da er opå tide med bytting av sete. For skal jeg vente til øreflippen kommer over kanten, ja da kommer jo skulderstroppene ut ved midja eller no sånt.

Jaja, jeg får se om jeg finner den beste bilstolen for neste stadium da.

Ikke lett det heller, synes alle bilstoler jeg leser om har vinnet en eller annen "best i test"......men nå er det nødvendigvis ikke noen god test forde.eller god bilstol.

Ikke lett detta.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...