Gå til innhold

Det er noe jeg ikke skjønner.... *rødme*

Anbefalte innlegg

Jeg har sikkert ikke fulgt så veeldig godt med i timen, men jeg skjønner ikke hvordan det kan ha seg at spermien lever i kvinnen i opptil svimlende 5 døgn? Renner den ikke ut? Er det ikke bare om man har el-slim og at tappen er åpen at de kan "overleve"?

Så. Hvorfor ha sex når man ikke har el-slim? (Det er min teori da..). Sex er jo godt, og heller en kos for mye enn for lite. Forstå meg rett. Men jeg bare skjønner ikke at de kan overleve så lenge?

*rødme rødme*

*hjelp*

Fortsetter under...

De kan overleve opptil 6 dager i el slimet. Uten slimet dør de etter 1-2 døgn. Alltid vits i å ha sex :-) Det sies at orgasme hos kvinne stimulerer eggløsningen... og hos mannen er det bra å få tømt seg regelmessig. For ikke snakke om hvor bra det er for forholdet :-) Det anbefales at hvis man vil bli gravid er det best å ha sex 2-3 ganger i uka hele syklusen :-)

Men da hadde jeg litt rett da jo;) Man må altså ha el.slim for at svømmerne skal overleve;)

Vi har regelmessig sex. Men kanskje "lurest" når jeg har el-slim... Sex er alltid godt for noe! :) Det er sant. Men for mye sex kan fort bli kjedelig og rutinemessig.....

Håper på el-slim denne helga, etter mine beregninger på 28 dgs sykl.

Takk for svar der, forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...