060307 Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Er ganske overvektig og gravid i uke 9 i morgen. Hvordan er dette med overvekt og ul?? Ser de noe, eller blir det problemer??
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 det går så fint atte ;o) ingenting å bekymre seg over =)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Hallo! Med nr en veide jeg 115 kg ved start og er 170 cm. Hadde da ingen problemer ved ul. Nå er jeg på tur med nr to. Veide nå 108 kg da jeg ble på vei.Veide 114 nå på mandag da jeg var på ul.Vi såg alt fint men noe uklare bilder som jm sa var pga min overvekt. Var derfor så heldig å skal få en ul til i svangerskapsuke 22 så endelig en liten fordel å ha litt for mye. Men som du skjønner er nok det veldig individuelt på hvordan vi er i forhold til det å se noe. Men jeg vil nok ikke tro det blir noe problem. Kan bare hende du blir så heldig å få komme tilbake en gang til. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Har ikke bydd på noe problemer hos meg (167/118kg)
Videlivi Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har ikke hatt noen problemer med UL. Første jeg var på var i uke 10. Slapp å ta innvendig da legen så hjerte banke helt fint. Den beste var med jordmor i uke 19, da så vi barnet helt klart og tydelig. Jeg fikk ikke beskjed om at det var vanskelig å se tross for min størrelse. Nå er jeg kompakt, og har mest på lår og rompe. Klart på magen og, men den har blitt hard som stein. Er i uke 26 nå og min samboer har ingen problemer med å kjenne spark heller. Han og legen min kjente dem allerede i uke 19. Så lykke til! Håper du får like greie leger og jordmødre som jeg har møtt hittil =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå