Gå til innhold

Noen som ikke vet kjønn etter UL??

Anbefalte innlegg

Er så i tvil om hva jeg vil... hmmm.. Må snart bestemme oss. Han vil gjerne vite det, men jeg har tenkt at jeg ikke vil. Men er det noen som ikke vil vite?? Eller vet alle det etter Ul, tenker liksom at det er litt spennende å vente til fødselen.. Ingenting er jo sikkert heller virker det som... hehe... detta blei rotete;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5620267-noen-som-ikke-vet-kj%C3%B8nn-etter-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på ul mandag denne uken og hadde på forhånd bestemt oss for å ikke vite det.. Dette er mitt tredje barn og jeg har prøvd begge deler; både å vite og ikke å vite. Jeg velger å beholde spenningen rundt akkurat dette til selve fødselen, selv om jeg selvsagt er fryktelig nysgjerrig.. :-))

Jeg ville ikke vite hvilket kjønn babyen har... syns det er som å snike på julepakken... dessuten er det jo ofte at de tar feil... å da syns jeg det er bedre å ikke vite... samboern min ønsker derimot å vite hva det er... men respekterer at jeg ikke vil vite det... han skøyer mye med at han skal spørre hva det er også skal ikke jeg få vite det etc....

Forrige gang fikk jeg først vite at jeg fikk gutt, deretter ved ny ul fikk jeg beskjed om jente...ergo jeg hadde ikke peil. Jeg synes det var fint å ikke vite hva det ble - og det samme går jeg for denne gangen. Ordinær ul er neste uke, jeg har en følelse av at det er jente men jeg skal ikke spørre etter kjønnet. Morsomt å ha den overraskelsen til gode:)

Vi skal på nu UL om to uker, og har også bestemt oss for å vente til desember for å vite om det er en gutt eller jegnte. For vår del er spenningen med UL størst rundt hva slags termindato det blir!! Nå er det alt i mellom 1. og 22. desember!!!

Annonse

jeg ville vite det, men sambo var litt usikker, så da sa ikke jordmora noenting om kjønnet til babyen i magen min... forrige gang, fikk vi vite at det var ei jente der inne, og ut kom marius...

hehe, denne gangen får jeg vel vente litt før jeg får vite om det er gutt eller jente.. litt artig å ikke vite også... trudde ALDRI jeg skulle si det, for jeg er jo sååå nysgjerrig av natur, men det er helt greit nå :)

lykke til med alt!

klem

Vi ville egentlig vite det da vi dro på ultralyd forrige Mandag, men de kunne ikke se det. De fikk heller ikke til å ta nødvendige hodemål til å fastsette terminen, så vi skal tilbake i morgen! Så da får vi en ny mulighet til å vite kjønn og...hvis vi ikke får vite det i morgen, er det vel ikke ment at vi skal vite det. I så fall så klarer vi å vente...tror jeg ;o)

Har ikke vært på UL enda, men jeg vil ikke vite kjønnet! joo, jeg vil, men vil ikke!! hehe! Pappan tror at han vil vite det! Men så lenge jeg ikke vil, så kan ikke han få lov heller!! (han hadde aldri klart å holde tett om det)!!

Jeg syns det er mer spennende å ikke vite, at det kommer som en skikkelig overraskelse, etter en hard jobb!!!

Jeg syns om man ser kjønnet på UL, at det blir det samme som om den kommende brudgommen skal se brudens kjole + tilbehør 5 mnd før bryllupet!! :)

Vi var enig ganske tidlig om å vite det, vi er begge så nysgjerrige :) Nå er jeg veldig glad for det. Lett å planlegge innkjøp og jeg merker forskjell hos pappan. Han har fått et "nærmere" forhold til den lille. Synes det er kjempefint å vite! Vet at jeg har en liten gutt i magen og slipper si "det" om barnet. Tror etter hvert at det å vite kjønnet kommer til å bli noe de fleste vil. Men det er nå opp til en hver.. Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...