Gå til innhold

Oktober: BRYSTPUMPE!!


* mamma til 2 prinser*

Anbefalte innlegg

hei..noen som har forslag til brystpumpe? "batteridrevet" /"elektrisk" eller håndpumpe?noen som har erfaringer med hva som er best,evt. hvilket merke/pris??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg peiling på pumper, men jeg tror jeg kommer til å kjøpe meg en avent manuell :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beror ju alldeles på om du kommer att pumpa mkt eller inte.. o det vet man inte føræn man e dær. Jag køpte mig en avent manuell men ønskade hela tiden att jag køpte mig en elektrisk. Då sonnen min vægrade att ta pupp så var jag fast besluten att pumpa ut det jag hade,, o det var slitsamt før hand kropp o sjæl.. Gav dessværre upp vid tre månaders ålder.. funkade inte før mig o barnet længre.

 

Lycka till o hoppas att du finner det som e bæst før dej.. Koz,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min veninne har hatt begge deler, og hun anbefaler manuell. Den elektriske var helt merkelig, og ikke noe god å bruke, sa hun... Jeg får låne den manuelle av henne ( egentlig veldig mye jeg får låne av henne, siden hun har en gutt på et år nå, og skal flytte, så de tømmer huset til de får bygd sitt eget....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tittet på Avent Isis Iq Uno, som er både manuell og elektrisk....Den koster vel ca det samme som en annen elektrisk en. 990,- kr har jeg funnet den til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Avent Isis Iq Uno, da har jeg begge deler. Kostet litt mere men bare 300 mere enn elektrisk.

Har fått så forskjellige meninger ang manuell og elektrisk så derfor var valget lett når jeg fant denne. Enkelt alt i ett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for gode råd jenter:) tror kanskje valget faller på den som var begge deler,det er første gangen,så jeg har ikke noen formening om noen av dem,så jeg får prøve meg frem:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...