Gå til innhold

Mammabukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt fine mamma-olabukser?? Begynner å bli litt lei å ha smekken oppe nå..Er i uke 15. Kikket på H&M, men fant bare en olabukse der, og forskjellen på str S og M var jo enorm, så ingen av de passet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at de faktisk har begynt og få fine mammaklær på Lindex. Har ikke kikket selv ennå, selv om det er på høy tid...

Skrevet

Ikke alle Lindexbutikker har mammaklær, men d går an å sjekke ut på Lindex.no. Synes Lindex har masse fint. Ikke kjøpt så mye selv. Men låner blant annet ei mamma-dongeribukse av ei venninne. Den er kjempegod! Var innom Lindex-butikk i Trheim i dag. Masse salg nå, på bukser også. Verdt å ta seg en tur å se. Gjelder nok hele landet.

Skrevet

www.bittens.no

Skrevet

Hvordan er Lindex-buksene? Jeg takler ikke press akkurat på livmorkanten, så det eneste jeg kan bruke er stretch-mamma-bukser..... fint hvis jeg kunne funnet noe jeans også :) ps: Trondheim her og

Skrevet

Jeg bruker 2wear (www.2wear.no) - er normalt str 38 men buksa har str 0. Jeg har også olaskjørtet til 2wear, streatchen er kjempedigg.

Selges bl.a. på Svangerskapet i Kirkeveien/Oslo. Alternativt - mail etter forhandlerliste for ditt område.

Skrevet

Eg fant meg en sort bukse på Kappahl. De har noen bukser og undertøy for gravide. Jeg har også kjøpt en olabukse på lindex, og er fornøyd med den. H&M har jeg merket får inn klær i butikkene innimellom, men det er flere gravide enn klær virker det som:-)

Skrevet

Hei, jeg kjøpte også en superdigg bukse på Svangerskapet (jeg var rundt i hele oslo, jeg synes de definitivt hadde de mest behagelige jeansene). Merket var tete-a-tete (model 5455, tror jeg). Jeg har bodd i den buksa siden jeg kjøpte den og jeg tror den holder hele svangerskapet (er nå i uke 24). Se på www.svangerskapet.no

Skrevet

Er ikke det veldig dyrt på disse spesialbutikkene, som f.eks. Svangerskapet?

Skrevet

Jeg kjøpte en fin på Lindex. Sjekk også nettsiden: krappe.no

Skrevet

for oss som gjerne må over str 46..er det noen som vet om det??

Skrevet

på zip fins det en del store klær. har det hvertfall i trondheim...

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med dongeri buksen fra Lindex. Den er så posete i lårene.. og rumpen ser ikke bra ut heller. Har en hvit dongeri fra Polarn o Pyret, den sitter flott, men siger litt selvsagt. Skal ikke være lett. Jeg nekter å ta på meg en sele-bukse iallefall!

Skrevet

ENIG SÆLEBUKSE ER SÅ UUUUUT!

Skrevet

Hehe sambo har sagt til meg at vær så snill og ikke kjøp selebukser.

hihi

Skrevet

d er sånn bukse som skriker SE JEG ER GRAVID

nej da kjøper jeg heller en tøff t.shirt på bim som d står: jeg er ikke feit, jeg er gravid på.

Bedre måte å si d på;-)

jeg vil heller ikke utsette samboeren min for et telt av en sælebukse heheheheheheheheh =)

Skrevet

Jeg så bare ut som en feit baby i selebukse, fysj.

Skrevet

Litt tidlig ute,men fant en veldig fin dongeribukse på Lindex :) den kostet 349,- og hadde et grått stykke ti å ha over magen, med justérbart strikk i.. De hadde ikke det helt store utvalget, men fikk stadig inn nytt, ifølge butikksjefen :)

Skrevet

ikke mer mobbing mot selebukser! Jeg elsker mine! ser ikke fet, kjempebaby el "uuuut" ut. Selebukser med liten hvit singlet og samboern min synes jeg er døds-sexy. 18+6 idag og koser meg!

Skrevet

Takk for alle tips. Jeg fant til slutt en bukse på Lindex, og den var kjempegod, satt fint gjorde den og. Endelig kan jeg slippe magen helt ut og bare slappe av:)

Skrevet

Støtter denne! Jeg har også selebukse, og samboeren min syns jeg er drit-sexy i den! Nå er jeg riktignok str xs så tror ikke noen kan kalle meg et telt heller. Er bare søtt syns jeg:-)

Skrevet

Samboern min vil å at æ ska kjøp mæ selebukse. Han syns d e kjempefint på gravide han. Trur æ tenke meir på ka vi like, syns e fint å behageli enn ka som e moderne for tia altså. Syns d e my viktiar at æ har d bra å at samboern min syns æ e fin:)

Skrevet

Kappahl har ganske greie olabukser... Veldig billige også.

Skrevet

Lag buksene selv eller få en stoffbutikk til å gjøre det. Kjøper meg bare stilige bukser på vero moda eller bik bok o.l gjerne i en størrelse større enn jeg vanligvis bruker. Syr inn mammalinning, og buksene blir kjempefine!

De fleste vanlige mammabukser er ikke noe pene. Enten er de for stram der og for løs her. Vanskelig å finne en som sitter bra.

Er iallefall et supert tips. Dersom noen ønsker detaljer om hvordan det gjøres så bare si ifra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...