Gå til innhold

April: Hjemme igjen!

Anbefalte innlegg

Så var turen overstått og vi kan vel konkludere med at vi ikke skal se bort i fra at vi pakker teltet (MED stenger..hehe..) neste år og..! Snuppa har kost seg og det har vært en ganske innbringende tur for hennes del..:

* rusjebane

* reimatec vinterdress (halv pris på "baby sam" i viborg)

* ball

* todelt pysj

* dongeribukse med blomsterbroderier

* smekke med armer

* gåseler (hun klarer å løsrive seg fra selene i vogna!!!!)

* badeand

* is, is og atter is...

Hmm...mulig vi er litt bløte i kantene...hehe.. men rusjebanen kosta 99 kr..og når vi var på samme butikken to dager etterpå kosta den 199.. :)

Og når vi kom til svigers i dag på middag så hadde de kjøpt bukse, hånkle og badesandaler til henne i spania!!

I morgen går turen videre til mine foreldre, der blir vi til søndag. Lørdag blir det årets fest og basar. Jeg har levert 4 premier i år! -Håper de blir godt tatt i mot..

-Gleder meg til neste uke, når ting kan gå seg tilbake i gjenge igjen!! -Slitsomt med reiser og unormale rutiner!!

Ellers har jeg komt inn på nytt studie til høsten -deltid, så da har jeg iallefall noe å gjøre på..(som om ikke det er nok å være hjemme med en liten..:) ) Regner med det går bra å ta det ikt-faget. Bare hjemmeoppgaver og hjemmeeksamen..

oj..ble litt langt dette..jaja... blir borte til søndag, så det får bli alt for med i denne omgang! Fortsatt god sommer!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5619567-april-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...