Gå til innhold

Når merka dere graviditeten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

venter mensen...men lurer jo på om kan ha blitt gravid og. men har ingen symptoner på det. Når merka dere at dere var gravid? kvalm etc???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følte meg veldig oppblåst og veldig sulten tre-fire dager før jeg skulle hatt mensen. Og dagen før IKM var jeg faktisk veldig kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å merke det ei liten stund før mens skulle komme... Jeg bare visste på en måte.. Pluss veldig ømme bryster. Kvalmen kom ikke før i uke 6 eller 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde endel luft i magen 3 dager før ikm... tok derfor en test på gøy.. Den ble positiv.. Jeg har ikke hatt så masse symptomer denne gangen.. Så jeg kan enda føle at jeg ikke er gravid liksom,.. men testene sier noe annet.. Deilig å være litt symptomløs egentlig. Kjenner jo litt innimellom, man kvalme og sånt har jeg sluppet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merka at jeg var veldig klam og varm omtrent hele dagen. Måtte dusje i iskaldt vann flere ganger om dagen for å kjøle meg ned. Også var jeg veldig kvalm på formiddagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3-4 dg (!) når jeg begynte å kjenne svake smerter/ verk i bekkenet. Følte jeg måtte være gravid, og det stemte jo. Håper ikke det blir for ille med bekenløsning. Hadde vondt forrige gang, men var til å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...