*ale* Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Hei. Spurte i går ang tips mot draing/ biting i puppen. Prøvd det du sa med å trykke ham inn, men den pøbelen ler bare av det også!! AAARGHH,,,,, Og nå er det så vondt at jeg kjenner jeg gruer meg til ammingene...Han skal være glad han er så søt Men har du (eller noen andre) flere tips jeg kan prøve?? Fortsetter dette kommer jeg til å slutte å amme, for dette klarer jeg ikke i lengden. Vondt bare genseren kommer borti puppen nå...
Nit@™ Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Vet ikke hvor gammel pjokken din er.. Tok lillemann vekk fra puppen konsekvent hver gang han beit. Da skjønte han at hvis han gjorde det ble det ikke mere pupp på en stund...
Blomman Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 fortsett å trekk ham inntil deg og ta ham vekk når han slipper taket og gliser sit søte glis mot deg. Prøv med et bestemt nei og vent litt før du gir pupp igjen. Siden det er blitt så vondt så få tak i melkeoppsamlere for å ha utenpå slik at genseren ikke gnikker mot brystvorten. Ring ammehjelpen og hør - kanskje finnes det flere triks. Føler med deg - heldigvis for min egen del har ikke min bitt så hardt enda, men ja det kjennes. Folkens kom med flere tips
Nit@™ Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Lillemann startet i 4-5 mnd alder.. Det er skikkelig vondt når de små biter til og draaaar. Han er 6 mnd nå, og det er skjelden han gjør det nå.
Tungt med to Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Hei! Jeg bruker å lirke fingeren inn mellom gommene slik at jeg kan ta puppen ut. Venter litt og lar han søke litt etter puppen om han vil ha mer mat. Av og til når jeg blir overrasket har jeg stukket fingeren inn i siden på han, eller kilt han på ryggen. Han er veldig kilen der, så da vrir han seg og slipper puppen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå