Gå til innhold

Når sluttet dere å nattamme??

Anbefalte innlegg

Sønnen min er sju mnd og får et par måltid om natten ennå.Men han er ofte tett i nesen og da blir det endel tull med spisinga.Derfor blir han ofte liggende våken en stund i forbindelse med ammingen,nå er mor trøtt og lei av nattamminga.På tide med avvenning snart? Hva er den beste måten å gjøre dette på?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5619401-n%C3%A5r-sluttet-dere-%C3%A5-nattamme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluttet når hun var ca 7 mnd. Da var hun oppe i ca 3 måltider pr. dag. Grudde med veldig og så for meg et forferdelig spetakkel. Advarte til og med naboen over:D Pappa stod opp når hun våknet og ga smokken uten¨å ta henne opp. Protesterte i kort tid(minutter) før hun sovnet igjen. I løpet av 3-4 dager sov hun over. Men har hørt om barn som protesterer kraftig i flere uker. Må nevne at før vi sluttet hadde jeg registrert at hun ikke spiste på natta, bare koste med puppen.

Min kuttet drastisk ned av seg selv da han var 7 måneder. Da hadde han fått fast føde i 1,5 mnd (så lang tid tok det før det begynte å "virke")

Nå går det opp og ned, noen netter vil han ikke ha mat mens andre netter våkner han 1-2 ganger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...