Gå til innhold

jeg tror jammen meg jeg er gravid?!?!

Anbefalte innlegg

men er ikke helt sikker enda. Kjøpte for en stund siden en del el-strips fra billig-tester og kjøpte da også 2 stk strips graviditetstest. Har ikm på fredag/lørdag men er utålmodig. Har lest masse om el-tester som ble posetiv ved en graviditet så tenkte at jeg skulle ta en el-test bare for moro skyld.Slik at jeg slapp å bruke garviditetstestene så tidlig. Fikk kjempeposetiv el-test med en gang, tok derfor også en gravid test. Brukte samme urinen. Den fikk en svak strek, og forstod jeg bruksannvisningen rett så er en strek en strek på graviditetstestene. Svake streker skyltes lite hcg hormon.El- tester må jo være to slike sterke streker for at de skal være posetive ved eggløsning. Streken var ikke så svak at jeg lurte på om den var der. Så den greit. Er jeg alltså gravid?Noen som har brukt disse testene? Må vel ta en ny gravid test i morgen med morgen urin.Spennende.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5619340-jeg-tror-jammen-meg-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi får kysse fingrene for at du får 2 steker i morgen da... 2 klare streker ønsker vi oss -ikke sant!

Lykke til, og får du positivt resultat så ikke bli så opp i skyene at du glemmer å la oss få vite, vi kommer til å være fra oss av spenning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...