Gå til innhold

Kjenner bobler i magen ofte nå..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag, veldig ofte kjenner jeg "leamusa" i magen...

Leamusa ja...hehehe, mener da ikke å kalle babyen det altså...misforstå meg rett...LOL...:) Hun, (sier hun for jeg tror det blir jente, så trist å si DET til babyen) er aktv,.

En kollega av meg er åtte mnd nå, og i dag kjente jeg må magen hennes når babyen hikka....hehehe, det var så fantastisk.

Gleder meg til jeg kan kjenne hikke også..:)

Ser forresten på et program på tv norge nå.. De har 15 unger...tror jeg...da snakker vi at mora har vært bissi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn en herlig følelse når en begynner å kjenne livet der inne:0). Jeg har begynt å kjenne spark på utsiden også, og igår fikk minstemann på 7 kjenne den lille....kan tro han synes det var stas:0)

Skrevet

Jeg gleder meg masse til jeg og kan kjenne utenpå...:) tiden går så sakte..:) Når kjente du på utsiden for første gang?

Skrevet

Det er ikke så lenge siden.....kanskje bare knappe to uker. Er 20 + 4 idag. Hvor langt er du kommet da?

Skrevet

Jeg er bare 15+2 i dag jeg da...:) Dette er mitt 1 barn...

Kjempe spent..:) Tror det blir en jente da :) Hva får du?Eller vil dere ikke vite?

Skrevet

Dette er mitt 3 barn. Jeg har to gutter på 11 og 7 fra før.....Ville egentlig vente å se, men ved sist kontroll sprakk jeg.....I følge gynekologen er det en jente i vente:0)

Skrevet

Da hadde det jo passet godt med en jente da..:) For meg er det egentlig det samme hva jeg får, så lenge barnet er friskt og har fem fingr og fem tær..:) Men har blitt spådd jente av to forskjellige personer. Skal på UL 4 august, sånn ordinær, så da får vi se.

Skrevet

Det var akkurat det samme for meg også, selv om alle har en formening om at jeg burde ønske meg veldig en jente nå....

Ønsket meg jente første gang, men da han kom ut spilte det virkelig ingen rolle lenger, og det har det ikke gjort siden.

Så spennende å bli spådd. Hvordan har du fått gjort det?

Skrevet

Vi kjenner en kar som er litt sånn alternaltiv. Leser i hender, spår tarot, ser auraer sånne ting....:) Han tok sånn pendel over UL bildet og over magen min :) Syntes sånne ting er super spennende. Tror på det jeg.

Tror det er noen som har en 6. sans og tror det er masse mellom himmel og jord vi ikke ser..:)

Skrevet

Er helt enig med deg der:0)

Synes det er kjempe spennende emne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...