Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 I går kjøpte jeg hipp mme til lillegull grunnet mye gulping av nan og collet. Hun har bare fått hipp i dag, men jeg synes hun har spist så lite...Noen andre som har opplevd dette? Altså at barnet spiser mindre hipp enn andre erstatninger? Kan den være mer mettende? Babyen virker jo fornøyd, men det står heller ikke noe på pakka om hvor mye barnet skal spise i løpet av et døgn...Kan noen hjelpe?
Mini&Meg Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Har også gått over til hipp nå og er veldig fornøyd. Syntes også han spiser mindre nå enn med NAN. Hvor gammel er din baby?? Felix er 2 mnd og spiser ca 130 til hvert måltid unntatt det siste på kvelden da får han i seg 200, og han spiser 5-6 måltider pr dag.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Litt forskjellig hvor mye hun får i seg men snittet er vel rundt 130-140 hvert måltid, 5 ganger om dagen...Hun er straks 4 mnd, har gått fint opp i vekt, men synes hun spiser mindre nå enn før=( Får ta med henne på helsestasjonen og veie henne der neste uke...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Jeg ga Hipp til jenta mi hele første året, storforøyd. Hun la på seg helt etter skjema. Aldri gulping (ok, kanskje 3 ganger på et år), og ikke fordøyelsesproblemer. Fulgte direktivene fra Collett-pakka om ca. hvor mye mme en baby skal ha i døgnet i forhold til alder fra, faktisk :-) (Brukte Collett bare i nødstilfeller, når utsolgt for Hipp.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå