Jannix Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 Isak Mons eller Mons Isak?? Har lyst å kalle opp etter en bestefar, men min, hans eller begges?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 mons var søtt. ikke begge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 13. juli 2006 #3 Del Skrevet 13. juli 2006 Fine navn hver for seg. Ikke så verst sammen heller. Dere kan jo bruke det ene og "spare" det andre til neste mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luba Skrevet 13. juli 2006 #4 Del Skrevet 13. juli 2006 Helt ærlig likte jeg ingen av dem; men måtte jeg velge ville det blitt Isak. Mons forbinder jeg bare med katter, ikke guttunger - eller voksne menn!!! (han skal jo tross alt bli voksen en gang....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 13. juli 2006 #5 Del Skrevet 13. juli 2006 Tja.. Både Mons og Isak er fine navn! Mons litt mer uvanlig enn hva Isak er.. Mons Isak.. joda, det går! Men jeg tror jeg ville valgt bare et av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 13. juli 2006 #6 Del Skrevet 13. juli 2006 Mons er kult og Isak er fint, men sammen var de ikke dynamitt! Gå for en av dem, fine navn begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 13. juli 2006 #7 Del Skrevet 13. juli 2006 Begge navnene er fine. Hver for seg eller sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #8 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg liker ingen av navnene, og sammen ble det liksom "Mon Sisak"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå