Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lenn, jeg er så utrolig glad for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse, dette fortjente du virkelig!!!!

Ønsker deg lykke til fremover, og en flott sommer. Nyt sol og varme, og den lille spira som vokser inni deg.

Dette var virkelig en gladnyhet som gir håp.

Ha det godt og hold meg oppdatert, ok?!

Gratulerer så masse masse masse masse - er sååååå glad på dine vegne!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5619197-gratulerer-lenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk så mye cristina:o)

Det er helt utrolig at det skulle ta en slik vending....Tok jo en negativ test på dag 13, som jeg forøvrig har gjort de 2 andre gangene. Negativ. Derfor tenkte jeg at alt håp selvsagt var ute....

Og så var den positiv på dag 15! Trodde egentlig dette var sånt som skjedde alle andre....

Egget hadde delt seg i 2 før de satte det inn, så det er mulig at det festet seg litt senere enn det som er "vanlig" for ivf. Det deler seg vel i både 8 og 10 har jeg hørt.......

Kjenner på symptomer hver dag. Uggen og småkvalm. Har bekkensmerter allerede.....og er kjempesulten rett etter jeg har spist....

Nyter virkelig symptomene......til og med kvalmen liker jeg :o) Kvalm og lykkelig!!

Nå er det å vente i spenning på ultralyden den 7.august. Guuud så nervøs jeg er....håper bare jeg føler meg like gravid da.... Har jo hatt sa og exu før, så det henger igjen redsel. På en annen side tenker jeg "hvorfor skal det ikke gå bra når jeg har brukt opp kvota mi" liksom.....? Men vet at statistikk ikke har noe å si i denne situasjonen.... Men håper og ber hver dag :o)

Nå er det din tur neste!!! Når begynner du på spray? Eller er det frys neste?? Er så spent. Hold meg oppdatert du også, så skal selvfølgelig jeg holde deg oppdatert!

Ha en riktig fin dag i solen :o)

Stooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5619197-gratulerer-lenn/#findComment-5623870
Del på andre sider

Heisann

Ja det høres virkelig ut som du nyter symptomene!! Kjempekjekt at det gikk så bra denne gangen!!!

Selv skal jeg ikke igang før etter ferien, vet ikke helt tidspunktet enda. Jeg er jo i en litt spesiell situasjon, med dette fsh hormonet som endrer seg så mye fra måned til måned. Jeg kan ikke begynne forsøk før dette er stabilt lavt. Det er det nå, har iallefall vært det de siste 2 månedene. Men vi har likevel valgt å vente til etter ferien med å sette igang, fordi jeg vil at alt skal ligge til rette denne gangen for at det skal lykkes. Så dersom hormonnivået fortsatt er lavt i august, og jeg er avslappet og klar til ny omgang, etter en lang ferie i varmen -så setter vi igang i september. Jeg har ingen egg på frys, og skal ikke ha spray. Så fra dagen vi begynner sprøytene til uttak/innsetting går det knapt 2 uker, så her går det fort i svingene! Håper inderlig at det blir vår tur denne gangen, for det har vært mange tøffe tak gjennom disse 4 forsøkene. Da vi mistet tvillingene like før jul, i uke 10, trodde jeg at jeg aldri skulle komme meg igjen etterpå. Men sannelig er jeg ikke på bena enda, og er klar til ny økt. Det er utrolig hva man klarer :)

Nå er det bare to uker til jeg skal på ferie, og da skal jeg virkelig lade batteriene i 3 uker, og kose meg med sol, varme, strand og masse rødvin. Gleder meg vilt. Og jeg har stor tro på at vi kommer igang med vårt 5. forsøk like etter ferien. Skal på privatklinikk nå, så nå begynner kronene virkelig å rulle, men det betyr ingenting om vi bare lykkes...!!! Det er mitt største ønske!!

Jeg ønsker deg alt godt fremover, ha en flott sommer og lykke til på ul 7. august. Jeg er tilbake fra ferie den 20. august, og da skal jeg rett inn og sjekke om det er nyheter fra deg. Ha en nydelig sommer og kos deg masse!!!!

Mange mange klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5619197-gratulerer-lenn/#findComment-5624222
Del på andre sider

Herregud mistet dere tvillinger i uke 10..? Så forferdelig!!! Livet er ikke alltid rettferdig, men den setningen har vi hørt så maaaange ganger før.............

Håper du er i fin form til neste forsøk. Og da krysser jeg alt jeg har for deg!!! :o)

Vi "snakkes" etter hvert!

Ha en kjempefin ferie!!!!!!! :o)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5619197-gratulerer-lenn/#findComment-5625791
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...