Gå til innhold

noen som er like trøtte og slitne som meg?


pusers med vesla

Anbefalte innlegg

hei hei..

 

jeg er 8+4 på vei, og er helt utslitt.. kan nærmest sove hele tiden.. legen vil ikke sykemelde meg, for han synes ikke at det har noe vits.. men klarer jo nesten ikke å fungere i arbeid...hmmm..

 

hva kan jeg gjøre?

 

samtidig lurer jeg på hvor tidlig man kan høre hjertelyden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme har, er veldi trøtt og sliten. Er 8+3, kunne sovet døgnet rundt. Dette er nr 2, det var det samme med nr. 1, men denne gangen er jeg mye mer kvalm. Idag ringte jeg til jobben og sa jeg var syk, det er første gang. Jobber på kontor, holder på å sovne i kontorstolen konstant. trøster meg med at det går over om en mnd...

 

Ja, hva kan vi gjøre? drikke mye vann, slappe mye av på ettermiddagen, legge oss tidlig...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjeeeesp...

jeg sover gjerne hele dagen...men det går ikke..har et barn fra før som gjerne vil leke hele dagen nå i ferien..( hadde helt glemt hvor trøtt en blir..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme her, føler meg helt tappet for energi hele tiden. Går rundt med en konstant følelse av å ha vært på ei skikkelig fyllekule.

Jeg starter på jobb igjen når jeg er i uke 11 etter forrige permisjon, og håper det værste har gått over da.

 

Nå prøver jeg bare så godt jeg kan å holde følge med ho på ett år som raser rundt her om dagene..he he.

 

Hvis du ikke fungerer på jobb så hadde jeg villet tatt en prat til med legen min. Det er vil ikke noen vits i at man skal slite seg fullstendig ut heller, skjønner ikke det der jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal love dere at jeg er trøtt og sliten.. jeg må mates om morgenen, får ellers har jeg ikke krefter til å stå opp... og skal jeg ut og hente posten må jeg ha med meg samboeren som bærer meg opp trappa etterpå... og det er ikke tull en gang. Blodprosenten min synka fra 12 til 9 på to uker... jeg har derfor vært sykmeldt i 4 uker nå...

 

tips fra meg : drikk masse vann, ta jerntabletter og/ eller spis mye brokkoli, eller grønnsaker som innholder jern, lever(postei) gjør også det. Skal dere ta jerntabletter, kan dere samtidig ta c-vit som hjelper på med jernopptak. Og ellers hvil så lenge dere kan, sov når dere har mulighet, ikke stress og prøv å ta dere en tur ut, helst i skyggen, da sola gjør allefall meg sliten. hvis dere tar dere litt tid og fokuserer mest på dere selv i ei uke og gjør det som er overnevnt, LOVER jeg dere at etter ei uke, kjenner dere en stor forskjell. Lykke til!

 

hjertelyden kan du høre fra uke 10, er det ikke slik? vet allefall om ei som gjorde det da... hjerte begynner å slå fra uke 5/6...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...