Gå til innhold

Heisann!


Mrs. Smiley

Anbefalte innlegg

Må høre med dere som har erfaring her inne... :-) Er 26 år og gift med en på 28 år. Prøver å bli gravide, og har IKM nå den 20. juli... Allerede nå kjenner jeg murringer nedentil, hatt det noen dager, springer på do i ett sett føler jeg, er vanvittig trøtt og har vært det den siste uken samtidig som jeg er sulten støtt... Noen som har hatt liknende symptom når de ble gravid?? Er det noen som har fått TR og likevel vært gravid?

 

Takk for alle svar, og lykke til alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du!

jeg har ei venninne som hadde mensen den første måneden hun var gravid. hun var altså en måned lenger enn hun trodde først. søsteren min hadde også mensen de to første månedene hun var gravid,de merket ikke noe angående symptomer og slikt men så var heller ikke graviditeten planlagt. det beste for å få vite om du er gravid er jo egentlig bare å ta en test å se. da slipper du og lure:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg merka det barre noen dager etter samleiet et eg måtte tisse mye mer en før og var veldig trøtt. Var litt ekstra hissig og :-) Fekk posetiv test på mandag 1 dag før ikm. Har aldri testet så tidlig før. Så kan godt hende du er gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres nett ut som meg dette, men er ikke blitt så hissig enda... :-D

Har IKM i neste uke, så nå blir det spennende de neste dagene.. Er litt redd for å bli skuffet, men håper på det beste! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...