Gå til innhold

Sultfølelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM nå den 20. juli, men er begynt å kjenne på en sultfølelse uten like i kroppen.. Pleier ikke ha det sånn, samtidig er jeg kjempetrøtt og orker ingenting.... Springer på do i ett føler jeg.. Noen som har vært borti lignende da de evt ble gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har peiling?? :-I

Hmm....

Skrevet

Hei!

Jeg var veldig sliten og trøtt og orket ingenting i begynnelsen av svangerskapet, og sultfølelsen ble sterkere, samtidig som jeg måtte småspise hele tiden for å stagge kvalmen. På do dagen og natta lang...

Skrevet

Tusen takk for svaret! :-D

Når kjente du at du ble trøtt, sultfølelsen og at du måtte på do første gangen?? Har IKM om en uke, men kjenner disse symptomene alt nå...

Skrevet

Heisann Sol

Jeg veit ikke hva IKM er for noe men....

Jeg kjenner meg i hvertfall godt igjen i det du skriver. De første ukene var jeg også kjempe trøtt og sliten. Alt var rett og slett ett ork...

Og sulten, var jeg i hvertfall! Når jeg spiste det ene måltidet, dreiv jeg allerede og planla hva jeg skulle spise til det neste... Og det var ikke godterier og sånn jeg ville ha, det var skikkelig mat. Men takk og lov, så har dette gått over. Nå er jeg "vanlig" sulten igjen.

Og den do-flyinga på natta starta også ganske tidlig, men det er også over. Må ikke opp om nettene lenger, men jeg må veldig når jeg våkner om morgenen da.

Dette kommer visst igjen når man nærmer seg slutten.

Sommer klem fra meg.

Skrevet

Jeg vet ikke hva IKM er...?

Men symptomene kom så tidlig at jeg mistenkte at jeg var gravid lenge før mensen uteble. Trettheten var vel det første jeg kjente, så kom alt det andre slag islag.

Skrevet

Jeg fikk en enorm sultfølelse, men bare noen dager etter ikm. Kjente ingen symptomer før jeg testet positiv jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...