Gå til innhold

mange her som har hatt tr og likevel vært gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer for jeg føler meg så gravid selv om tr kom i går. har vel bare ikke gått opp for meg at jeg ikke ble gravid denne gang heller.

men bare lurer da jeg har hørt om slike tilfeller før.

pleier aldri å ha ømme bryst ved tr men har så veldig ømme nå og har hatt det en ukes tid.

akkurat som melkespreng lixom.

er sikkert bare jeg som er teit og ikke vil innse at jeg ikke er gravid da men

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der ligger faktisk ett slik innlegg på 1trim, stikk og sjekk det du :-)

Kjenner faktisk noen personlig som hadde tr ja men likevel var gravid :-)

Skrevet

Hei:) Det du kan gjøre er å ta en test når du her sluttet å blø, eller vente et par dager og så ta en test. Jeg måtte det sist pp, da legen trodde jeg kunne være gravid tross mensen. En trenger ikke å vente til man er helt ferdig med å blø.

Når det gjelder sp.m ditt, hadde mamma mensen de fire første mnd da hun gikk med meg, og de to føste med min bror. Ei venninne av meg merket ikke at hun var gravid før hun var tre mnd på vei, pga mensen de første mnd. Så ja, det er fult mulig:)

Skrevet

hmm kansje jeg ska gjøre det da. er blitt bedt på fest til helga og vil jo ikke akkurat drikke alkohol om jeg er gravid da

Skrevet

jeg har bare hørt om slike tilfeller men aldri hørt om noe navn eller kjente som kjenner noen, men for all del; selv om jeg ikke kjenner noen betyr ikke det at jeg ikke er mulig. Hører jo om folk som har født i do pga at de trodde det var omgangssyke som forårsaket smerter og så var det et barn....

hadde vært veldig hgøy om kunne si en annen gang at jo: alexanders mamma fikk tr selv om hun var gravid...lykke til!

Skrevet

hehe. ja er jo lov å håpe da. men får se hva jeg gjør.

er så usikker.

Skrevet

Ta en test om det ikke blir bedre. Så slipper du iallefall å gå slik å lure, ingenting er verre enn det.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde mensen de 3 første mnd forrige gang. Fant ikke ut at jeg var gravid før da. Var bare litt små kvalm, men tenkte ikke noe særlig over det da. =o) 6 mnd senere kom bittelille Casper.=o)

Skrevet

Takker for mange svar.

Har ikke vært noen før i min familie som har hatt mensen og vært gravide men sånt er vel kansje ikke arvelig likevel.

får vel bestille meg noen billige tester til. og eggløsnigtester sånn for sikkerhetsskyld

Skrevet

Jeg lurer på om hvis man har "mensen" når man er gravid, har man også smertene og alt annet som følger med??

Skrevet

jeg har ikke hatt no mens smerter denne gang og det pleier jeg å ha de 2 første dagene. så derfor lurer jeg på om kansje jeg er gravid. har så masse symptomer på det.

så lurer egentli på det samme som deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...