Gå til innhold

noen m erfaring at man kan bli fort gravid etter en sa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ACH79 jeg tar meg den frihet og kopierer noe du skrev i et annet innlegg, håper det er greit?

------------------------------------------

Legen min + gynokolog på sykehuset sa at TR vil bli forskjøvet med en uke eller to!

------------------------------------------

Lykke til anonym ;o)

Den er god vettu emblamamma!!!

-----------------------------------------------------

Om man blir fortere gravid etter sa vet jeg ikke, men har hørt om noen som blir det! Vi vet i alle fall at vi kan bli gravide, noe som er betryggende!

---------(@

Annonse

To av mine venninner mistet ifjor sommer/høst og de ble gravid igjen med en gang, hun ene fødte i mai, hun andre har termin i disse dager... desverre skjedde det ikke meg men jeg ventet en syklus da... det skal jeg ikke gjøre hvis jeg mister igjen, da er det rett på, for man er mere fruktbar ja...

jeg mener også at jeg har lest i dag faktisk at det stod at man hadde større sjanse til å bli gravid rett etter en sa/ma. Men at man likevel ble rådet til å vente en mnd bare fordi det ville være lettere å beregne termin!

Har hørt begge deler jeg da, at det er lettere, og at det faktisk ikke er noen forskjell.. Vi kjørte rett på da jeg sluttet å blø etter MA i feb, men ingen hell med oss ennå..

KANSkje det er individuelt dette hEr oGSÅ. (pokkers hund trykker på caps lock med snuta)

det er vel nesten en selvfølge at det er individuelle forskjeller her også...

apropos hund: jeg har en hund somligge å piper som om hun har svelget ei fløyte, gir seg ikke og jeg holder på å bli GAL

Hehehehe Nå måtte jeg le Høyt:) Høres velkjent ut gitt! Han her lager noen pipelyder innimellom som kan gå de fleste på nervene- Akkurat nå skal han på død og liv opp på tatsaturet, og gir seg pokker ikke.

Ja det er nok individuelt som alt annet. Krysser fingrene for at vi alle slipper å vente noe særlig lenger. En dag må det jo klaffe for oss også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...