Gå til innhold

TFK pro3 -noen som har denne vognen?

Anbefalte innlegg

Lurer SÅ på å kjøpe denne. Vil i såfall sende inn bestilling i kveld, så har ikke tid til å vente på svar på barnevogdebatten :o)

Lurer altså på om dere er fornøyd med denne vogna?

Noen ulemper?

Er den like stor som joggster twist?

Venter i spenning på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5618014-tfk-pro3-noen-som-har-denne-vognen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn som jeg har skjønt det, så er det ikke mange som har "oppdaget" TFK vognene her inne...

Det jeg følte når jeg så TFK pro3 var at den lignet på teutonia vognene og at jeg synes den var "klumpete" langt i fra så kul som twist`en!

Siden jeg ikke ville ha dreibart hjul så kjøpte jeg en joggster.. så kul synes jeg, gleder meg til å begynne å bruke den... ryggen på joggster/twist er også bredere og lengre enn pro3

Lykke tl med kjøpe!!

hehe... spurte ikke.. *ler* det var øya mine som følte det!! men tror twisten og joggstern var lengre i ryggen altså... som sagt pro3 minte meg om teutonian min.

Men du, kan pro3 snus begge veier?

Det plager meg litt på joggsteren skjønner du, føler at jeg ikke tør å bruke den helt enda..haha (han er bare 5mnd) joggsteren er vogn nr 2.

Jepp den kan snues begge veier!

Er enig i at pro3 ser noe smalere ut i ryggen, men er usikker. Har sendt spørsmålet på mail til babyjungle i Nederland ;o)

Dette blir vogn nr 2 for oss også. Har quinny 3xl comfort men tror at den blr ganske så liten med pose og vinterklær for mini til vinteren. Han er nå 4 mnd og en stor gutt på 70 cm og 9 kg ;0)

Det jeg likte med pro3 var at den kan vendes mot meg og at den ser lunere ut en twisten.

Da går du for pro3... tror nemlig ikke jeg får brukt tfk min før til neste år.. hahah.. men jaggu har jeg en kul vogn da!!

Gutten min blir 5mnd på fredag og han er like stor som din...

Min første unge var stor hun også.. selvsagt det jevnet seg når hun ble eldre, men hun har alltid vært lang (er fortsatt) hun er 4 år og alle tror hun skal begynne på skolen når de ser henne (altså de som ikke kjenner henne) Hun sluttet med vogn da hun var nærmere 2 år pga akkurat dette meg smale og korte vogner.. så når jeg så joggster så bare måtte jeg kjøpe den... pga bredden på ryggen og lengden!

Annonse

Ja,tror det blir pro3!

Uansett er TFK sine vogner utrolig tøffe og virker veldig funksjonelle. De tåler jo opp i mot 40 kg, så "mini" kan få vokse fritt i den ja, tihi!

Uansett så er det jo herlig for de små med litt albuerom, ser alt for mange små som er presset inn i triller og sitter som en liten sild i tønne ;o)

Kos å "prate" med deg forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...