Gå til innhold

Noen som har hørt at spinat skal.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelpe til å øke antall svømmere? gi svømmere litt mer liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm nei det har jeg ikke hørt før.

trudde bare skippern ble sterk av det. hehe

Skrevet

men blir skippern sterk kan svømmerne også bli sterke... hi hi

Skrevet

Jeg mener at jeg har hørt det, er kanskje et kjerringråd dette??? hmm..noen som vet???

Skrevet

nei beklager jeg har ikke hørt noe om dette. Jeg håper ikke du følte at vi lo av deg og gjorde narr av deg, det var ikke meningen i så tiilfelle..beklager om du følte det slik...

Skrevet

Ikke hørt nei... men har hørt det om kaffi da, at det får svømmerne til å svømme fortere, mens kvinner ikke skal drikke kaffi, ihvertfall ikke mere enn 3 kopper pr dag for kan føre til nedsatt fruktbarhet og sa...

Skrevet

Skjønte at dere fleipa ;o) Men lurer fordi en jeg kjenner har sagt dette til meg, og da tenkte jeg noen av dere visste det :o)

Skrevet

hehe tenkte med en gang på Skipper`n jeg nå....hehe

Har ikke hørt det før jeg heller!

Skrevet

Spis og drikk rikelig med østers, spinat og melk.

Østers inneholder zink som selv på kort sikt hjelper på sed og testosteron nivået hos menn. Dersom du ikke kan utstå østers gir spinat viktig næring til reproduksjonsmekansimene både for kvinner og menn. Melk er full av kalsium og d-vitaminer som også er viktig.

Skrevet

Godt at noe kom ut av dårlig samvittighet!

Skrevet

hjelp kan jern sette ned sædkvaliteten?

Har akkurat satt gubben på floradix kur jeg. siden han er så ofte trøtt å sliten så da trudde jeg han hadde jern mangel

Skrevet

Den siden har jeg ikke vært på før, bra!!! Enda en side jeg kan surfe på :-) Er desperat på å få ventetiden til å gå!!!!!

Skrevet

Ikke sant det var en bra side? Takker Rose for linken enda en gang ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...