Gå til innhold

spiser dere sunt? det gjør ikke jeg :(

Anbefalte innlegg

Lurer på om det bare er jeg som bare har lyst på karbohydrater og junk?? Har bare lyst på boller og pizza osv og har så dårlig samvittighet!

Er til vanlig veldig glad i salat og fisk osv, og før jeg ble gravid var jeg fast bestemt på å spise kjempesunt, trene masse osv, det har gått rett vest.. :(

Føler meg i elendig form, slapp, trøtt, kvalm, dvask i kroppen og dårlig selvtillit og det henger jo selvfølgelig sammen med at jeg ikke får i meg noe fornuftig, bare ligger på sofaen osv....

uff, ble en skikkelig sutremelding, og vet det bare er jeg som kan gjøre noe med det - hjelper ikke at samboer maser på meg heller, får heller motsatt effekt, jeg må jo klare å ordne det her selv.

Er det noen flere som har det sånn, og kan fortelle at det går over?

Er ikke sånn til vanlig.... er i uke 13

snufs..

Fortsetter under...

jeg hadde kun lyst på sunne ting helt fram til nå.. har fortsatt lyst på sunne ting,men nå i varmen blir det litt is ogaå.. det er mest frukt,bær ,grovt brød etc som frister meg.. lite middagsmat desverre,, men det blir litt grilling da.. det er jo ok :=) Er 6mnd og noen uker:=)

Annonse

Usunn mat frister meg også mest (20+4), men jeg forsøker å få til så sunne frokoster og middager som mulig. Men at jeg unner meg noe junk food når jeg er ute og shopper.....det gjør jeg. Tør jo ikke spise salater ute...da jeg ikke vet hvordan de blir vasket. Alt av frukt og grønt føler jeg liksom for å vaske selv om dagen =0) Ellers frister ikke godterier like mye som før....selv om det smaker utrolig godt med melkesjokolade innimellom (og is) =0)

jeg var litt sånn frem til uke 16ca...måtte bare ha chesseburger fra mc`en og masse smågodt veldig ofte, så jeg la mye på meg...8 kg hadde jeg lagt på meg v/4mnd!

MEN nå er alt forandret...jeg går ikke særlig opp i vekt lengre, og det eneste jeg har dilla på er kron is (nam nam) elrs. går det i vanlig sunt brød/knekkebrød/magert pålegg etc........ser faktisk liten ut...og for høre jeg er slank til og være 26uker på vei!:-)

så jeg tror ditt "usunne" behov går over, det er bare i beg....:-)

Hei Mie

Skjønner veldig godt hva du mener!

For meg var det værst de første tre-fire månedene. Ble litt mindre slapp og trøtt ettterhvert, og da kommer man seg også lettere inn i en bedre rutine med litt turer/trim og litt sunnere mat.

Men jeg går ikke av veien for godis og junk nå heller jeg altså (21+1), det har jeg vel egentlig aldri gjort ;-) Men det er lettere å skjerpe seg nå som jeg ikke er så slapp og sliten lengre.

Energien og overskuddet kommer tilbake skal du se :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...