Tre små & mammaen Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Hei! Mulig jeg husker feil, men var det ikke mannen din som var innlagt på sykehus for en stund siden?? Noe med øynene?? Går det bra med han nå?? Kom til å tenke på det innlegget som ble skrevet her inne for en tid siden. Beklager om jeg tok feil ..
Trollmor1 Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Hei du! Så hyggelig at du husker på oss! Det går hvertfall mye bedre med ham, små skritt fremover for hver kontroll. han har fått beskjed om at det ikke er noe mer de kan gjøre dersom det ikke retter seg av seg selv, så litt skade må han vel regne med å leve med. Han var innlagt på sykehus i tre uker- kom hjem dagen etter at jeg og jentene drog på ferie.... synd, men samtidig hadde han det nok best hjemme. Har gått rundt som en sjørøver hele sommeren og skremt og forundret alle barn han har møtt:-) på plussiden er at vi slipper å betale for operasjonen av det øyet, det er da noe... :-)
Tre små & mammaen Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2006 Hei igjen:-) Så bra at det gikk den rette veien. :-) Fikk han en skade på øyet, siden han måtte operere?? Heldigvis er det gratis med slike operasjoner i Norge. :-) Håper dere får en fortsatt fin sommer og at synet blir bedre og bedre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå