Gå til innhold

jeg klør sånn på puppene!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har fått sånn sinnsyk kløe oppå føtterne... holder på å bli gal!!!! har prøvd alt mulig slags kremer og sånnt men ingenting funker.. avogtil må jeg bare ta en pause fra verden for å klø så hardt at jeg nesten blør!

he-he.. kanskje ikke så bra å sitte å klø seg på puppene på kontoret:P

noe skal vi altså slite med, ønsker det var samboern som fikk strekkmerker og masse kg ekstra - sett åssen han takla det ;) hihi

Annonse

Har du ikke potetmel i hus? Skrekk&gru... det er jo vidundermiddel! Såre barnerumper og voksenstumper, brennesle, insektsstikk, jevning i saus, perfekte sukkerbrød, fjerning av rødvinsflekker, osvosvosv :)

jada jeg ER ei lita bingo-kjerring innimellom... hehehe.. men hvorfor investere i dyre dommer i kunstige ting på flaske og glass når potetmel gjør susen?

Skyll huden med kaldt vann. Klapp tørt med håndkle. Strø på potetmel. Det trekker litt inn i huden. Det ramler av av seg selv, eller blir "gnudd av" mot klær eller laken etter hvert. Men funker gjør det :)

Annonse

Brystene mine har verket så masse i det siste - Idefix forklarte meg at dem holder på å gjøre seg i stand til å ta imot melk og fylles opp...

wwææææ.....har aldri hatt sånn før.

Gubben tror det er vanlig melk som kommer ut - trenger til frokostblandingen sin ;op

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...