Gå til innhold

Desember: Hvordan bil stol har dere til barna??

Anbefalte innlegg

Her sitter hun i den maxi cosi nybegynner stolen enda men jeg ser at den begynner og bli veldig liten og jeg skal legge ut på en 6 timer bil tur til uka for og besøke mamma så jeg er usikker på om jeg kanskje må tenke på ny stol..

Men så syns jeg de stolene som er neste trinn se så store ut, kanskje fordi jeg ikke ser at tulla blir stor:)

Litt usikker på hvor stor hun er nå, har ikke målt henne siden 6 mnd kontrollen eller veid henne fordi helsesøster har ferie...

Fortsetter under...

Jenta mi er ganske stor 71,5cm og 8670gr...(kontroll i dag)

Vi bruker Maxi cosi setet enda...kommer nok til å bruke det i noen mnd til...sete er først forlite når hode kommer opp til kanten, gjør vist ingen tin gom bena stikker litt utenom......

på langtur bruker vi den pølsa inni også for å støtte opp hodet mens hun sover...går helt fint det,om hun har på seg tynne klær....

Vi har byttet til Recaro young sport, og kjempe fornøyde! Sitter veldig godt i det, og det er stabilt og greit. Kan ha det fra 9kg og opp til 36 med små justeringer. Eneste jeg kan sette fingeren på er at du ikke har mulighet til å sette det bakovervendt, men jeg syns egentlig ikke det er ett problem..

Vi bruker enda HTS babystolen han er over 70 cm lang, men han går fint i den enda en liten stund.

Jeg har kjøpt neste sete til han, det er et som selges på Babykos og er av merket Bèbè Confort Isèsos Safe Side, det kan stå begge veier. Er et utrolig godt og polstret sete.

Skal bli rart å ta det i bruk, for da ser jeg han ikke så ggodt lenger, da kommer jeg nok til å kjøpe med et ekstraspeil, sånn at jeg får se han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...