Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Innbiller meg at jeg er lett å spå, er åpen for det mener jeg:o) Mine "tall": Jeg: født 5.9.75 Mannen min: 2.1.71 Ser du flere barn for vår del?? Og når? Ev. kjønn?? Andre "fremtidsutsikter"? Må legge til at vi lever i et trygt og godt samliv:0)
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Får opp en eldre\gammel person som har betydd mye for deg i fortiden.Denne personen har gitt deg gode råd som du har tatt med deg videre i livet,og som har lyttet til deg når du har trengt noen å snakke med.For nåtiden får jeg et kort som er fylt med vekst og glede rundt dere.Dere har kommet dere over de verste kneikene i livet,og det virker som dere fortiden bare nyter livet.Får opp latter og glede noe som kan fortelle at dere er tilfreds med livet.om det har vært litt problemer i fortiden med noe som er har vært litt tøft for dere, vil nå dette løse seg snart.Kortet lover veldig godt for kjærlighet og ekteskap.Du vil i denne tiden ha fremgang og suksses i det meste du måtte foreta deg.Får opp nye prosjekter rundt dere,og dette kan fortelle et symbolsk eller fysisk svangerskap.Mulig du at ønsket er stort om barn nå?Iallefall er det store muligheter for at dine mål vil bli nådd nå.Tar frem pendelen tilslutt her.Får opp en graviditet her på slutten av dette året med ei jente.Forresten så får jeg opp 2 jenter her,så det er mulig du blir gravid med tvillingjenter for jeg får opp bare ett svangerskap,men 2 jenter.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2006 Så spennende, så flink du er, Junta!! Bevisst utelot jeg endel for å se om du traff riktig, men det gjorde du faktisk:0) Den eldre personen: Jeg mistet svigerfar i vinter, og egentlig er det først nå jeg virkelig kjenner savnet etter ham... Vi hadde et meget godt forhold, likte hverandre godt. Han var en gammel, vis og god mann.. Vi har nok hatt våre "feider" i samlivet vårt, men vi har vært kjærester siden vi var 16/21 år. Ingen alvorlige kriser, men dog. Har det veldig godt nå, og fremtiden ser som du sier lys ut:) Fremgang og suksess: jeg har en jobb som jeg til stadighet virdereutdanner meg i. Jeg vet jeg er flink i jobben, og opplever som du sier, stadig fremgang.. Vi har 3 barn fra før... Men har litt lyst på et lite "punktum".. Tvillingjenter måtte isåfall være den store drømmen!! Men vi har en datter fra før, kanskje er det henne du "ser" som den ene jenta?? Tusen takk! Du er snill som tar deg tid!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2006 Om andre har lyst til å prøve seg, blir jeg bare glad, altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå