Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ammer begge....For oss ser det ut til at den elste nyter stunden med minsten. Her er det minimalt med sjalusiproblemer, noe jeg tror vi ville fått dersom den elste ble nektet adgang til det hun er så veldig glad i...Det må sies at hun har diet under hele svangerskapet med minsten, så hun har aldri vært avvendt.

(Velger å bruke anonymknappen nå...er så trett av å bli kritisert for å amme en unge på drøye to år.....).

Jeg synes det er kjempeflott jeg, at du står på og får det til så lenge.

Selv ammer jeg ikke vesla lengre, så det blir ikke akutuelt å gjøre det slik.

Ble det ingen masing eller noe når dere satt å skulle amme? Tror ikke jeg kommer til å bli så heldig iallfall. Da vesla mi har et stort ordforåd. Og får hun ikke svar gjentar hun den samme setningen eller spørsmålet hele tiden.....slitsomt til tider.... Dette gjør hun når hun leker også, men da er det til bamsene. Og det er jo veldig søtt da.

Storesøster ble 21 mnd når lillebror ble født... da hadde hun sluttet med puppen for 8 mnd siden.

Hun syntes det var litt rart å se lillebror fikk pupp, og hang ved siden av å kikka... Hun prøvde seg på puppen en gang, men etter det ville hun ikke ha noe mer... puppen var for babyen sa hun.

Og hver gang han gråt kom hun å sa "baby-pupp" Så det var ingen sjalusi ang amming her i alle fall...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...